• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آلودگی زیست محیطی ندارد +تصاویر

  • کد خبر : 100495
  • 30 دی 1399 - 8:42
کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آلودگی زیست محیطی ندارد +تصاویر

به مناسبت هوای پاک، جمعی از خبرنگاران استانی و شهرستانی در قالب تور رسانه ای از کارخانه گندله‌سازی اسدآباد بازدید کردند. مجید اسکندری با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت فصلی خروجی دودکش کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آنالیز می‌کند، گفت: تاکنون خروجی‌ این دودکش‌ها در حد زیر استاندارد د بوده و مشکل خاصی […]

به مناسبت هوای پاک، جمعی از خبرنگاران استانی و شهرستانی در قالب تور رسانه ای از کارخانه گندله‌سازی اسدآباد بازدید کردند. مجید اسکندری با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت فصلی خروجی دودکش کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آنالیز می‌کند، گفت: تاکنون خروجی‌ این دودکش‌ها در حد زیر استاندارد د بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت هوای پاک و توجه به این موضوع مهم، مسئولان محیط زیست اسدآباد حضور خبرنگاران استانی و شهرستانی را برای بازدید از وضعیت هوای گندله‌سازی اسدآباد مهیا کردند.

مجید اسکندری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه گندله‌سازی این شهرستان، با اشاره به اقدامات زیست محیطی این کارخانه، اظهار کرد: کارخانه گندله‌سازی با ایجاد ۵ الی ۸ هکتاری فضای سبز با کاشتن درخت باعث گرفتن ذرات زیست محیطی اطراف آن شده است.

وی گفت: بحث گرد و غبار و آلودگی که از دودکش کارخانه خارج می‌شود، با استفاده از بک فیلترهایی که روی خطوط تولید ایجاد شده، توانسته آلودگی را کنترل کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت فصلی از خروجی دودکش آنالیز به عمل می‌آورد، افزود: تاکنون خروجی‌های این دودکش‌ها در حد زیر استاندارد د بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: البته کارخانه موظف است به صورت فصلی اقدام به پرکردن خود اظهاری در مورد خروجی دودکش داشته باشد که این امر نیز با قرارداد بین شرکت‌های زیست محیطی و نمونه برادری گردوغبار در حال انجام است.

امسال هوای پاک با شعار تعهد مسئولان، مشارکت مردم نامگذاری شده است. در این زمینه تصاویری از این بازدید را مشاهده می کنید؛

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100495
  • دیدگاه‌ها برای کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آلودگی زیست محیطی ندارد +تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.