• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان بهار با مشارکت ۶۴ درصدی برگزار شد

  • کد خبر : 77105
  • 04 مرداد 1399 - 11:40
چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان بهار با مشارکت ۶۴ درصدی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جمشیدی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در شهرستان بهار خبر داد و گفت: در این انتخابات ۶۴ درصد از اعضا شرکت کردند که بیشترین آنها از شهر لالجین بودند. حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز جمعه سوم […]

حجت الاسلام محمد جمشیدی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در شهرستان بهار خبر داد و گفت: در این انتخابات ۶۴ درصد از اعضا شرکت کردند که بیشترین آنها از شهر لالجین بودند.

حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: روز جمعه سوم مردادماه چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان با حضور نماینده فرماندار، رئیس شورای هیئات مذهبی و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی از ساعت ۸ صبح در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار برگزار شد و تا ساعت ۱۶ ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی درصد مشارکت در این انتخابات را ۶۴% برشمرد و افزود: بیشترین افراد شرکت کننده در این انتخابات از شهر لالجین بودند در صورتی که ما بیشترین مداحان را از شهر بهار داریم.

وی در ادامه اذعان کرد: پس از پایان رای گیری شمارش آرا صورت گرفت و علیرضا کامرانی دانا، سید داوود حسینی ، محمد الوندی و ترابعلی مناسبی به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند و نعمت‌الله مژدهی و صفرعلی وزیری به صورت مشترک به عنوان نفر پنجم انتخاب شدند که با تصمیم مرکز یکی از آن ها به عنوان عضو اصلی و دیگری به عنوان علی البدل انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام جمشیدی ادامه داد: همچنین حمید رضا قاسمی جمشید و حمیدرضا حمید بیگی با تعداد رای مشترک به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند که در مورد آن نیز با تصمیم مرکز نفر دوم عضو علی البدل انتخاب خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: در این انتخابات ۲۱ نفر کاندید شده بودند و مداحانی اجازه حضور در آن را داشتند که جزو مداحان مستمر و مشهور در شهرستان باشند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=77105
  • دیدگاه‌ها برای چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان بهار با مشارکت ۶۴ درصدی برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.