• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

چهارشنبه‌سوری در همدان ۵۱ مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 179821
  • 23 اسفند 1401 - 23:26
چهارشنبه‌سوری در همدان ۵۱ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار مصدومان چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۲ امشب به ۵۱ نفر رسیده است که در مقایسه با سال قبل کاهشی می باشد. محمدرضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تا ساعت ۲۲ امشب تعداد مصدوم های چهارشنبه سوری به ۵۱ نفر رسیده است […]

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار مصدومان چهارشنبه سوری تا ساعت ۲۲ امشب به ۵۱ نفر رسیده است که در مقایسه با سال قبل کاهشی می باشد.

محمدرضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تا ساعت ۲۲ امشب تعداد مصدوم های چهارشنبه سوری به ۵۱ نفر رسیده است و هم اکنون ۳۰ نفر بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر بستری ها خانم هستند افزود: اکثر مصدومیت ها از ناحیه چشم و سوختی می باشد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه رنج سنی مصدومان ۱۵ تا ۲۵ سال است گفت: ۳۵ نفر حادثه دیدگان مربوط به شهرستان همدان هستند.

شکوهی تاکید کرد: افراد هنگام بروز حادثه با ۱۱۵ تماس بگیرند و فرد آسیب دیده را فورا از محیط خارج و به منطقه امن ببرند.

وی با اشاره به اینکه برای درمان حوادث نباید از روش های سنتی استفاده شود گفت: اگر مصدوم دچار سوختگی شد، لباس چسبیده شده به پوست را جدا نکنند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان تصریح کرد: تا این لحظه آمار مصدومان نسبت به سال قبل کاهشی بوده است و از ابتدای اسفند دو فوتی داشته ایم.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179821
  • دیدگاه‌ها برای چهارشنبه‌سوری در همدان ۵۱ مصدوم برجای گذاشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.