• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
0

چرا آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران بالا است؟

  • کد خبر : 90987
  • 13 آبان 1399 - 11:11
چرا آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران بالا است؟

ایران همراه با ۹ کشور دیگر که بیشتر کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی هستند، میزان بالایی از مرگ و میر را به خود اختصاص داده و در میان این ۱۰ کشور، ایران در بالاترین رده‌ها قرار گرفته است. به گزارش عصر همدان، سید محمد جزایری رئیس شبکه بیماری‌های ویروسی ایران گفت: علت اختلاف میزان […]

ایران همراه با ۹ کشور دیگر که بیشتر کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی هستند، میزان بالایی از مرگ و میر را به خود اختصاص داده و در میان این ۱۰ کشور، ایران در بالاترین رده‌ها قرار گرفته است.
به گزارش عصر همدان، سید محمد جزایری رئیس شبکه بیماری‌های ویروسی ایران گفت: علت اختلاف میزان مرگ و میر در برخی کشورها مانند ایران با سایر کشورها کم توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
وی با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی، مردم تردد چندانی در ایام شیوع بیماری در شهرها ندارند و با این کار جلوی افزایش تماس ها گرفته شد، گفت: در ایران این تغییر رفتارها چندان محسوس نیست.
جزایری ادامه داد: مردم بی محابا در کوچه و خیابان مشغول تردد هستند، فشارهایی که از سوی مسؤولان باید اعمال می‌شد تا شهروندان برخی رفتارها را نداشته باشند، در داخل کشور خیلی قوی نیست.
گفتنی است ایران همراه با ۹ کشور دیگر که بیشتر کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی هستند، میزان بالایی از مرگ و میر را به خود اختصاص داده و در میان این ۱۰ کشور، ایران در بالاترین رده‌ها قرار گرفته است.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90987
  • دیدگاه‌ها برای چرا آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران بالا است؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.