• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
10
فرماندار نهاوند خبر داد:

پیش ثبت‌نام ۱۱۶ متقاضی برای انتخابات نهاوند

  • کد خبر : 193539
  • 24 مرداد 1402 - 10:08
پیش ثبت‌نام ۱۱۶ متقاضی برای انتخابات نهاوند
فرماندار نهاوند گفت: ۱۱۶ داوطلب شامل ۱۰۴ مرد و ۱۲ زن برای انتخابات مجلس نهاوند پیش ثبت‌نام کردند.

به گزارش عصر همدان، جلسه ستاد انتخابات شهرستان  به ریاست احمدوند فرماندار  و با حضور روسای کمیته های ستاد در محل سالن جلسات شهدای  فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان نهاوند و رئیس حوزه  انتخابات شهرستان در این جلسه چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات نیز افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات  باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

فرماندار نهاوند در ادامه با بیان اینکه مهلت پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۸‌ روز گذشته به پایان رسید، گفت: تغییر آمار بر اساس آمار نهایی اعلام شده توسط وزارت کشور است.

احمدوند افزود: در این حوزه انتخابیه تعداد ۱۱۶ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند که بعد از پایان مهلت ثبت نام تعدادی از داوطلبان به علت نقص مدارک و اصلاحیه به لیست نهایی اضافه شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ثبت نام کننده ۱۰۴ نفر متقاضی مرد و ۱۲ نفر متقاضی زن هستند و از نظر سطح تحصیلات نیز ۴ نفر تحصیلات حوزوی، ۱۳ نفر دکترا و ۸۰ نفر کارشناسی ارشد ، ۱۸ نفر کارشناسی و ۱ نفر کاردان پیش ثبت نام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193539
  • دیدگاه‌ها برای پیش ثبت‌نام ۱۱۶ متقاضی برای انتخابات نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.