• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان :

معلمان پیشرفت هر کشور هستند

  • کد خبر : 215624
  • 13 اردیبهشت 1403 - 12:44
معلمان پیشرفت هر کشور هستند
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پیشرفت هر کشوری با تلاش و کوشش معلمان رقم می‌خورد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ولی بهاریان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در سالن ابن سینا برگزار شد، با تبریک به مناسبت روز معلم گفت: معلمان پر تلاش و سخت کوش هستند و موفقیت‌های کشور را مدیون معلمان که وظیفه خطیری را بر عهده دارند هستیم.
بهاریان با بیان اینکه وعده صادق خواسته مردمی و با پشتوانه مردمی اتفاق افتاد، افزود: ستاد کل نیرو های مسلح توانستند با موفقیت این عملیات را انجام دهد. وی با بیان اینکه ۷۵ سال پیش رژیم کودک‌کش آواره بودند و با بیانیه انگلیس پلید، زمین های فلسطین را خریداری کردند، افزود: این چنین عرصه را بر مردم مظلوم و مسلمان فلسطین تنگ کردند و تعداد زیادی را اسیر و بیش از ۵ هزار نفر را در زندان انداختند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید براینکه کمتر از ۲ میلیون نفر در حال مقاومت هستند، گفت:گروه های مقاومت چندین سال است در برابر استکبار جهانی و حتی کشورهای اروپایی که پشتیبان آن هاست، منطقه را حفظ کردند.

وی ادامه داد: امروزه دانشجویان سراسر جهان بر علیه این رژیم غاصب و کودک کش اعتصاب کردند. بهاریان با اشاره به فرمایشات مقام معثم رهبری گفت: نابودی اسرائیل را به زودی شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر/ب

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215624
  • دیدگاه‌ها برای معلمان پیشرفت هر کشور هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.