• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
جانشین وزیر دفاع:

پیشرفت‌های چشمگیر کشور دشمنان را ناکام کرده است

  • کد خبر : 199604
  • 13 مهر 1402 - 13:40
پیشرفت‌های چشمگیر کشور دشمنان را ناکام کرده است
جانشین وزیر دفاع گفت: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

به گزارش عصر همدان، سردار سرتیپ سید مهدی فرحی در یادواره ۱۵۰ شهید گرانقدر ارتش در مصلی نهاوند گفت: شهدا برای ما اسوه هستند و برای ما چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می دهند. وی اظهار داشت: شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند.

فرحی افزود: شهدا ستارگان درخشانی هستند و به برکت خون این عزیزان بعد از ۴ دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است.

وی بیان کرد: شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود.

جانشین وزیر دفاع افزود: بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی در قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم.

فرحی گفت: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می پروراندند. وی بیان داشت: به لطف خدا و با رشادت شهدای عزیز نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند.

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهپادی جز برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.

وی افزود: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم. فرحی گفت: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد. جانشین وزیر دفاع گفت: دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد.

وی بیان کرد: دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را بر علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم.

فرحی افزود: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

جانشین وزیر دفاع در پایان گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت و راه‌شناسی و با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199604
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت‌های چشمگیر کشور دشمنان را ناکام کرده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.