• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

پیام های رئیس دادگستری استان همدان و دادستان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 129699
  • 01 مهر 1400 - 9:07
پیام های رئیس دادگستری استان همدان و دادستان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام های جداگانه ای صادر کردند. به گزارش عصرهمدان؛ محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان و حسن خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام های جداگانه ای صادر […]

رئیس کل دادگستری استان همدان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام های جداگانه ای صادر کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان و حسن خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام های جداگانه ای صادر کردند.

متن پیام ها بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
دفاع مقدس یادآور روزهای رشادت، حماسه، ایثار و از خود گذشتگی شیرزنان و غیور مردانی است که دلیرانه در لبیک به امام خمینی (ره) در دفاع از کیان ایران اسلامی جانفشانی کردند و حماسه های بزرگ و ماندگاری را بر برگ زرین این نظام افزودند.امروز به برکت خون های پاک ریخته شده شهدا؛ اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران در جهان نمایان است و این مهم مرهون پایداری، رشادت، استقامت و صلابت همان هایی است که روزگاری در دفاع از این خاک استوارانه ایستادند و راهشان را شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و جهادگران در عرصه های مختلف ادامه دادند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه شهدای استان همدان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که ترسیم کننده برگ زرین افتخارات وحدت آمیز ملت ایران و از خودگذشتگی دلاورانه آنان است را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، نائب برحقش امام خامنه ای(مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هم استانی های همیشه در صحنه تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی های ماندگار ایثارگران، جانبازان، آزادگان و صبر و استقامت بی بدیل خانواده های عزیز آنان به ویژه خانواده های معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.
حسن خانجانی موقر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان

هوالعزیز
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‏ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً. (سوره مبارکه احزاب ـ آیه ۲۳)
رادمردان عرصه ایثار و اخلاص و دلدادگان آستان نورانی حضرت دلدار، در معرکه جهاد و دفاع از شرع مقدس و کیان میهن اسلام و در هجوم آتش سرب و باران گلوله بمب و خمپاره، در سماعی عاشورایی خود را به کاروان کربلائیان رسانیدند و تحت بیرق افراشته وفاداری و بصیرت حضرت ابوالفضل العباس(ع) ایادی ناپاک اذناب شیطان را از خیام اهل ولایت کوتاه نمودند. بی تردید لبیک گویان انقلاب یاران حضرت روح الله(ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله) و حافظان شجره طیبه اسلام در هر نقطه از کره خاکی که رزمگاه جبهه های حق علیه باطل باشد تا زمان طلیعه ظهور آخرین منجی عالم بشریت با تأسی به شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم محور مقاومت اسلامی، به تکلیف الهی و دینی خود تا رفع فتنه از جهان عمل خواهند کرد. مقارن با هفته دفاع مقدس بر خود فرض می دانم تا به مردم غیور و مؤمن دارالمجاهدین استان همدان که سهم و جایگاه ویژه ای در خلق حماسه های ایام دفاع مقدس داشته اند علی الخصوص خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ادای احترام نموده و عزت، سلامت و اعتلای شأن و جایگاه و رستگاری دنیوی و اخروی قاطبه مسلمانان جهان را در پرتو عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) از خداوند منان مسئلت می نمایم.
محمدرضا عدالتخواه
رئیس کل دادگستری استان همدان

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129699
  • دیدگاه‌ها برای پیام های رئیس دادگستری استان همدان و دادستان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.