• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

پیام قدردانی روح الله نباتی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 50866
  • 04 اسفند 1398 - 19:22
پیام قدردانی روح الله نباتی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

روح الله نباتی در پی حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش عصر همدان؛ متن بیانیه آقای روح اله نباتی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا… رهبر معظم انقلاب: شرکت در […]

روح الله نباتی در پی حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش عصر همدان؛ متن بیانیه آقای روح اله نباتی در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا…

رهبر معظم انقلاب: شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

مردم انقلابی، عزیز و شهیدپرور حوزه‌های انتخابیه همدان و فامنین و شهرهای قهاوند مریانج و جورقان مردم شهیدپرور روستاهای اطراف؛ از حضور تحسین‌برانگیز شما و همه عزیزانی که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رأی حاضر و حماسه‌ای دیگر آفریدید صمیمانه سپاسگزارم. خداوند را شاکرم که توفیق خدمت و عمل به تکلیف در برهه‌ای دیگر از حیات طیبه انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب را به حقیر ارزانی داشت. کسب توفیق جلب اعتماد مردم به گفتمان ناب انقلاب اسلامی از الطاف الهی است که شامل حال اینجانب نیز شد لذا از حمایت‌های فرهیختگان حوزه و دانشگاه، نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، جوانان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصناف مختلف و عموم مردم و رأی اعتماد بیش از ۴۱۰۰۰ نفر را به فال نیک می‌گیریم و این اعتماد را مقدمه ورود جوانان با انگیزه و انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی به عرصه‌های مختلف برای حرکت شتابان به سمت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب، امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای عزیز این طریق نورانی می‌دانیم.
پیروز واقعی این میدان انقلاب شکوهمند اسلامی است که نشان داد علیرغم فشارها و تحریم‌ها و با وجود دشمنانی سرسخت، با رهبری داهیانه و مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز همچنان پرشتاب در حال حرکت است. این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر انقلاب، تمامی دوستداران انقلاب اسلامی خصوصاً برادران عزیز آقای دکتر حاجی بابایی و آقای دکتر فلاح تبریک میگویم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم. از تلاش‌های اعضای ستاد و دوستداران و مبلغین اینجانب بخاطر بنا نهادن بنیانی طاهر در کسب موفقیت با کمترین هزینه‌های تبلیغاتی و اخلاق مدارانه بر خویش می‌بالم. از زحمات و اعتماد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به اینجانب خصوصاً سردار بی‌ادعا حاج میرزامحمد سلگی سپاسگزارم.
بر همگان ثابت شده است که هزینه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و در رأس آن رژیم آمریکای جنایتکار به مراتب کمتر از سازش و مذاکره است. نمونه بارز و عینی آن پیروزی محور مقاومت در منطقه در نابودی عناصر تروریستی داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه به دست فرمانده دل‌ها و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است که به الگویی برای ملت‌های تحت ستم جهان تبدیل شده است. پایبندی، حساسیت و احساس وظیفه ملت فهیم به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز مایه مباهات است. در فضای داغ رقابت و تبلیغات انتخاباتی با تقطیع و تحریف سخنان اینجانب از یک و نیم ساعت مصاحبه کلیپ کوتاه چند ثانیه‌ای در لحظات پایانی مهلت قانونی تبلیغات منتشر شد که عملاً فرصت پاسخ و رفع شبهه ممکن نشد. ضمن تقدیر و تشکر و تحسین این میزان حساسیت انقلابی ملت و به تبعیت از رهبر انقلاب به اطلاع تمامی دلسوزان نظام و انقلاب و شهدا می‌رسانم مذاکره نمی‌کنیم و جنگ نیز نخواهد شد. تقابل آمریکا با جمهوری اسلامی ماهوی و تقابل اسلام و استکبار است. درحالی‌که استمرار حضور آمریکا در منطقه ضامن حیات ننگین این رژیم جنایتکار است مذاکره برای خروج صرفاً کنایه‌ای برای تحقیر آمریکا و بیان عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران و عزم جدی برای انتقام سخت از آمریکای جنایتکار بوده است که از پاسخ اینجانب به توییت ترامپ در ۶ بهمن و مقدمه مطرح شده در ابتدای مصاحبه مشهود است که متأسفانه با تقطیع آن موجب تکدر خاطر برخی از دوستان و آسیب به تلاش مخلصانه آن‌ها کردید.
حال که فضای رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و رقابت جای خود را به رفاقت داده است؛ اینجانب ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق و استمرار حرکت پرشتاب خدمت‌رسانی به ملت برای منتخبین مردم آقایان دکتر حمیدرضا حاجی بابایی و دکتر احمدحسین فلاحی، از تمامی دوستان و همراهان می‌خواهم تا برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و تعالی همه‌جانبه استان همدان توان خود را در همراهی این عزیزان به کار گیرند.
تشکر قلبی و صمیمانه خود را از آحاد مردم، اقشار و صنوف مختلف که با مشارکت در انتخابات موجبات قوام بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردند اعلام می‌دارم. از تمامی دست‌اندرکاران و اعضای هیات های نظارت شورای محترم نگهبان، عوامل اجرایی انتخابات و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که با تلاش مخلصانه و مجاهدانه خود موجبات برگزاری انتخابات در کمال صحت و امنیت را فراهم آوردند صمیمانه تشکر می‌نمایم.
امید است نمایندگان محترم منتخب مجلس با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان؛ رسیدگی و توجه ویژه به امور محرومین و مستضعفان، مبارزه بی‌امان با مفاسد، پیگیری موضوع شفافیت آراء و عملکرد نمایندگان و پیگیری مشکلات به‌ویژه اقتصادی و معیشتی در حوزه‌های انتخابیه را در اولویت کار خود قرار دهند.

والسلام علی من التبع الهدی…
روح اله نباتی ۴ اسفند ۱۳۹۸

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50866
  • دیدگاه‌ها برای پیام قدردانی روح الله نباتی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.