• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

پرداخت هزینه ۶۹۲ میلیون تومانی برای برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده 

  • کد خبر : 45512
  • 05 بهمن 1398 - 12:32
پرداخت هزینه ۶۹۲ میلیون تومانی برای برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده 

مهدی جعفری از پرداخت هزینه  ۶۹۲ میلیون تومانی برای برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده خبر داد و گفت:  بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان امسال از برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان همدان بهره‌مند شده‌اند. معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۱۲ […]

مهدی جعفری از پرداخت هزینه  ۶۹۲ میلیون تومانی برای برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده خبر داد و گفت:  بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان امسال از برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان همدان بهره‌مند شده‌اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر از مددجویان از برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان همدان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: ۶۹۲ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت شده است.

جعفری ادامه داد: این برنامه‌های آموزشی در زمینه اخلاق اسلامی، احکام زندگی به سبک اهل بیت(ع)، آسیب‌های اجتماعی و پیام‌های اخلاقی، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و… است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان اضافه کرد: این دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مددکاران موظفند نسبت به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند آموزش به تفکیک نیازهای دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام کنند.

جعفری افزود: این دوره‌ها براساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی معرفی می‌شوند تا در دوره‌های ذکر شده شرکت کنند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45512
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت هزینه ۶۹۲ میلیون تومانی برای برگزاری برنامه‌های آموزش خانواده  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.