• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
1

پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 96987
  • 27 آذر 1399 - 19:06
پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح خواهد شد

سید سعید شاهرخی گفت: پتروشیمی هگمتانه، به صورت رسمی به زودی افتتاح خواهد شد. به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی استاندارد همدان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، که در آن به بررسی آخرین وضعیت بودجه استان پرداخته شد، گفت:  از کلیه عواملی که باعث شدند تا استان همدان رتبه نخست پژوهش و […]

سید سعید شاهرخی گفت: پتروشیمی هگمتانه، به صورت رسمی به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی استاندارد همدان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، که در آن به بررسی آخرین وضعیت بودجه استان پرداخته شد، گفت:  از کلیه عواملی که باعث شدند تا استان همدان رتبه نخست پژوهش و فناوری را در‌ کشور کسب کند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: با بیش از ۶۸هزار دانشجو، ۱۴ هزار تحصیلات تکمیلی و بیش از هزار و ۸۵۰ استاد تمام وقت که مشغول تدریس و تحقیق و پژوهش هستند، ظرفیت علنی بسیار بزرگی در استان وجود دارد.

شاهرخی اعلام کرد: مجوز‌های احداث نیروگاه ۵۰۰ مگا‌واتی اختصاصی شهرستان ملایر اخذ شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: پتروشیمی هگمتانه، به صورت رسمی به زودی افتتاح خواهد شد.

استاندارد همدان با بیان اینکه گام اثر بخشی در سال آینده در رمینه بودجه خواهیم داشت، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۰، ۵۶ درصد افزایش پیدا کرده است و تا کنون بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده در سند سه ساله توسعه استان محقق شده است.

شاهرخی در پایان تصریح کرد: در چند ماهه اول سال بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.‌

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96987
  • دیدگاه‌ها برای پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.