• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود

  • کد خبر : 92160
  • 22 آبان 1399 - 20:23
پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان پس از ۱۸ سال پتروشیمی هگمتانه وارد چرخه تولید می‌شود. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه پیش از این با مشکلات خوراک […]

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان پس از ۱۸ سال پتروشیمی هگمتانه وارد چرخه تولید می‌شود.
به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه پیش از این با مشکلات خوراک پتروشیمی مواجه بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان این مشکل رفع شد و اکنون پس از ۱۸ سال این پتروشیمی وارد چرخه تولید می‌شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر خوراک شرکت پتروشیمی تهیه شده است و در هفته جاری وارد همدان می‌شود افزود: هفته آینده در این شرکت تزریق گاز و آزمایش های اصلی و عیب یابی انجام میشود.
فلاحی تصریح کرد: پس از انجام تست اولیه و نبود نشتی، پتروشیمی هگمتانه وارد مدار تولید خواهد شد؛ که البته راه‌اندازی این پروژه تحول عظیمی در کشور به همراه دارد.
وی با تأکید بر اینکه طرح تولید “پی وی سی” در این پروژه ، برطرف کننده بسیاری از مشکلات حوزه پزشکی در شرایط تحریم است، افزود: پتروشیمی علاوه بر ارز آوری در زمینه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم، تاثیر بسزایی در استان هم دارد.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92160
  • دیدگاه‌ها برای پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.