• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

پاس همدان از اتهام تبانی تبرئه شد

  • کد خبر : 126667
  • 08 شهریور 1400 - 18:47
پاس همدان از اتهام تبانی تبرئه شد

پس از اعتراض باشگاه پاس همدان به رای کمیته اخلاق، و ارسال لایحه دفاعی مناسب و مدارک و مستندات لازم از سوی باشگاه، و همچنین بررسی مجدد پرونده مشهور به “تبانی ۶ تیم لیگ دویی” در این کمیته، تیم پاس همدان و ۳ بازیکن این تیم از تمام اتهامات مطرح شده تبرئه شدند. به گزارش […]

پس از اعتراض باشگاه پاس همدان به رای کمیته اخلاق، و ارسال لایحه دفاعی مناسب و مدارک و مستندات لازم از سوی باشگاه، و همچنین بررسی مجدد پرونده مشهور به “تبانی ۶ تیم لیگ دویی” در این کمیته، تیم پاس همدان و ۳ بازیکن این تیم از تمام اتهامات مطرح شده تبرئه شدند.

به گزارش عصرهمدان؛ پس از اعتراض باشگاه پاس همدان به رای کمیته اخلاق، و ارسال لایحه دفاعی مناسب و مدارک و مستندات لازم از سوی باشگاه، و همچنین بررسی مجدد پرونده مشهور به “تبانی ۶ تیم لیگ دویی” در این کمیته، تیم پاس همدان و ۳ بازیکن این تیم از تمام اتهامات مطرح شده تبرئه شدند.

حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بدین شرح است:

الف) تبانی بین تیم‌های سردار بوکان و شاهین بندرعامری در بازی هفته بیست و پنجم و تیم‌های سردار بوکان و شهید قندی یزد در بازی هفته بیست و ششم محرز است اما در خصوص تیم های پاس همدان و شهرداری ماهشهر به لحاظ عدم احراز تخلف با وصف ملاحظه نظریه غالب هیآت کارشناسان ضمن نقض دادنامه معترض عنه حکم برائت آنان صادر می شود.

ب) در خصوص احکام صادره نسبت به اشخاص حقیقی تخلف آقایان سروش حیدری، علی عزیزی و امین کاشفی پسندیده بازیکنان پاس همدان احراز نمی گردد لذا ضمن نقض دادنامه معترض عنه حکم برائت نامبردگان صادر و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126667
  • دیدگاه‌ها برای پاس همدان از اتهام تبانی تبرئه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.