• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

وضعیت عجیب یک بلوار به دلیل اختلافات ملکی/ فرماندار: شهرداری نهاوند فورا اختلاف با مالک را حل کند+تصاویر

  • کد خبر : 192598
  • 16 مرداد 1402 - 10:38
وضعیت عجیب یک بلوار به دلیل اختلافات ملکی/ فرماندار: شهرداری نهاوند فورا اختلاف با مالک را حل کند+تصاویر
تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید وضعیت عجیب یک خیابان در بلوار کربلای شهر نهاوند را نشان می دهد که به دلیل اختلاف ملکی به این وضعیت درآمده است.

به گزارش عصر همدان، جمعی از مراجعین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک نهاوند، آموزشگاه رانندگی ایران زمین و اداره دامپزشکی نهاوند واقع در بلوار شهید سلیمانی (کربلا) پایین تر از باغ بهشت نهاوند با صحنه عجیبی در مسیر تردد خود مواجه شدند.

این شهروندان به دلیل قلع و قمع راه دسترسی به اداره دامپزشکی و دو مرکز خدماتی که با ایجاد خاکریز، شخم زدن زمین، کندن آسفالت، تخریب بلوار ایجاد شده است بابت این مشکلات ابراز نارضایتی و گلایه داشتند و از ارگان‌ها و نهادهای ذی ربط خواستار رسیدگی به حل این مشکل جهت تردد آسان شدند.

ماجرایی که به علت اختلاف مالک زمین روبروی معاینه فنی با شهرداری نهاوند دود این آتش به چشم معاینه فنی، آموزشگاه رانندگی، اداره دامپزشکی و مراجعین رفت.

پس از این اتفاق فرماندار و شهردار نهاوند برای حل کردن این موضوع از مسیر مسدود شده بازدید کردند.

در این بازدید میدانی احمدوند فرماندار نهاوند با ابراز تاسف به خاطر قلع و قمع راه دسترسی موجود به شهرداری نهاوند تاکید کرد در اسرع وقت پیگیر رفع اختلاف مالک زمین با شهرداری به دلیل مسدود کردن راه تردد این مراکز خدماتی، اداره دولتی و همچنین مراجعین بیشماری که به این واحدها رفت و آمد دارند باشد.

امیدواریم با حل کردن این اختلاف بین مالک و شهرداری مشکلات تردد شهروندان به این مراکز نیز حل شود.

انتهای پیام/ س

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192598
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت عجیب یک بلوار به دلیل اختلافات ملکی/ فرماندار: شهرداری نهاوند فورا اختلاف با مالک را حل کند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.