• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اسدآباد تنها شهر سفید استان همدان اعلام شد

  • کد خبر : 66377
  • 28 اردیبهشت 1399 - 18:08
اسدآباد تنها شهر سفید استان همدان اعلام شد

فرماندار شهرستان اسدآباد از اعلام وضعیت سفید وضعیت شهرستان در بحث کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد به عنوان تنها شهرستان سفید استان همدان در بحث کرونا اعلام شده است. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی در گفتگو با ایسنا، افزود: البته با وجود سفید شدن وضعیت مردم برای پیشگیری همچنان […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از اعلام وضعیت سفید وضعیت شهرستان در بحث کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد به عنوان تنها شهرستان سفید استان همدان در بحث کرونا اعلام شده است.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی در گفتگو با ایسنا، افزود: البته با وجود سفید شدن وضعیت مردم برای پیشگیری همچنان باید پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی دو و سه هفته گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا به بیمارستان شهرستان مراجعه نکرده و در حال حاضر موردی از بیمار مبتلا به کرونا  در بیمارستان شهرستان بستری نیست.

درویشی اظهار کرد: در بحث کروناویروس در حال حاضر وضعیت شهرستان باثبات است که در این راستا همکاری، نقش آفرینی و مشارکت مردمی از نقش مؤثری برخوردار بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه کمپین «در خانه می مانیم» و پویش «سیزده به در خانه» و تعطیلی خودجوش بازار توسط بازاریان اوج همکاری مردم در بحث کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بود، تصریح کرد: به طور قطع برای شکست کرونا به تداوم این مشارکت و همکاری مردم هنوز نیاز خواهد بود.

درویشی ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه ها در کنار مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان با خدمات ارزنده و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران خود به حق در کنترل و پیشگیری و مقابله و غربالگری و بیماریابی در بحث کرونا خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=66377
  • دیدگاه‌ها برای اسدآباد تنها شهر سفید استان همدان اعلام شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.