• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

وزیر راه: صاحب‌خانه‌ها با مستأجران مدارا کنند

  • کد خبر : 12597
  • 09 مرداد 1398 - 23:22

وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه افزایش بهای اجاره مسکن از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند. به گزارش عصر همدان به نقل ازتسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران و درباره مسکن کارکنان دولت گفت: براساس این طرح جوانانی که استخدام می‌شوند می‌توانند در زمان معین […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: متأسفانه افزایش بهای اجاره مسکن از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند.

به گزارش عصر همدان به نقل ازتسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران و درباره مسکن کارکنان دولت گفت: براساس این طرح جوانانی که استخدام می‌شوند می‌توانند در زمان معین صاحبخانه شوند.

این طرح برای تصویب به رئیس‌جمهور تقدیم شده و مراحل کارشناسی را در جلسات شورای مشورتی اقتصادی و همچنین در سازمان برنامه بودجه گذرانده و بعد از تصویب به‌زودی اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح به‌نوعی پایه‌گذاری شده که با آمادگی بنگاه‌ها و تشکل‌های غیردولتی تسریع پیدا کند.

وزیر راه ادامه داد: یعنی اینکه جوانان بعد از اینکه حقوق‌بگیر می‌شوند با عضویت در صندوق پس‌انداز مسکن در آینده، می‌توانند مسکن خود را تأمین کنند.

اسلامی همچنین درباره اجاره بهای مسکن، گفت: متأسفانه افزایش بهای اجاره مسکن از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند و اجحافی در جامعه است. از صاحب‌خانه‌ها انتظار داریم مستأجران را درک و با آنها مدارا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12597
  • دیدگاه‌ها برای وزیر راه: صاحب‌خانه‌ها با مستأجران مدارا کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.