• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

ورود به استان همدان در تعطیلات پایان هفته از شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع!

  • کد خبر : 121728
  • 28 تیر 1400 - 8:10
ورود به استان همدان در تعطیلات پایان هفته از شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع!

سید سعید شاهرخی با اشاره به شروع موج پنجم کرونا و تعطیلات عید سعید قربان گفت: ورود مسافران با خودرو های پلاک غیر بومی از مناطق با وضعیت قرمز کرونایی به استان همدان در تعطیلات پایان هفته ممنوع است. به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، […]

سید سعید شاهرخی با اشاره به شروع موج پنجم کرونا و تعطیلات عید سعید قربان گفت: ورود مسافران با خودرو های پلاک غیر بومی از مناطق با وضعیت قرمز کرونایی به استان همدان در تعطیلات پایان هفته ممنوع است.

به گزارش عصر همدان، سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، عنوان کرد: طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم این ویروس در مناطق شرق و جنوب کشور آغاز شده و به استان همدان نیز راه یافته است.

وی با بیان اینکه سه شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، افزود: روند شیوع کرونا در همدان صعودی نیست و سایر مناطق استان زرد می باشد و خدمات رسانی پزشکی در سایر مناطق استان به بیماران کرونایی در وضعیت مطلوبی است اما انجام دستورالعمل های پیشگیرانه با همراهی مردم به منظور کاهش خسارات بیشتر، کمی افت داشته است.

استاندارد همدان با اشاره به شروع موج پنجم ویروس منحوس کرونا و با ظاهر جهش یافته و خطر ناکتر از مردم خواست: بنابر توصیه مهم ستاد استانی مقابله با کرونا از دور همی های خانوادگی و حضور در مراسمات و مکان های شلوغ، که یکی از مهمترین محل های انتشار شیوع کرونا می باشد پرهیز نمایند.

شاهرخ شاهی با توجه به شروع موج پنجم کرونا خواستار تشکیل منظم جلسه های متعدد کمیته مقابله با این ویروس شد و افزود: با توجه به رنگ بندی جدید و قرمز شدن وضعیت سه شهرستان باید محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی اعمال شود و نظارت بر روند اجرای مطلوب این محدودیت ها در شهرستان ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121728
  • دیدگاه‌ها برای ورود به استان همدان در تعطیلات پایان هفته از شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.