• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

ورود افراد غیربومی به شهر های قرمز استان ممنوع است/کنترل غیر بومی ها با دوربین هوشمند!

  • کد خبر : 93031
  • 30 آبان 1399 - 11:31
ورود افراد غیربومی به شهر های قرمز استان ممنوع است/کنترل غیر بومی ها با دوربین هوشمند!

مصطفی آزاد بخت گفت: در تقسیم بندی جدید شهرستان ها از لحاظ وضعیت بیماری کرونا، تنها شهرهای نهاوند، تویسرکان، رزن و درگزین نارنجی هستند و مابقی شهرستان های استان در حالت قرمز به سر می برند. مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان در گفتگو با خبر نگار عصر همدان؛ گفت: نحوه اعمال […]

مصطفی آزاد بخت گفت: در تقسیم بندی جدید شهرستان ها از لحاظ وضعیت بیماری کرونا، تنها شهرهای نهاوند، تویسرکان، رزن و درگزین نارنجی هستند و مابقی شهرستان های استان در حالت قرمز به سر می برند.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان در گفتگو با خبر نگار عصر همدان؛ گفت: نحوه اعمال محدودیت ها در مدیریت بیماری کرونا به صورت محله محور در هر شهرستان و با محوریت فرماندار انجام خواهد شد.

وی افزود: تعطیلی اصناف و گروه های شغلی با توجه به شرایط شهر و وضعیت سه گانه زرد نارنجی و قرمز و با توجه به دستور العمل ابلاغی و نحوه کار کارکنان در شرایط سه گانه انجام خواهد شد.

آزادبخت با اشاره به اینکه ساعات محدودیت ها در دستور العمل های تکمیلی متعاقبا اعلام میشود، تاکید کرد: محدودیت ها در هر شهرستان و با توجه به سطح هر شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.

معاون استاندارد همدان اظهار کرد: در زمینه عبور و مرور پلاک های متعلق به دیگر استانها با توجه به وضعیت شهر همدان، برای آن تصمیم گیری می شود؛ یعنی فی الحال در سطح شهر هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی ورود افراد غیر بومی به شهر های قرمز را ممنوع اعلام از کنترل آنها از طریق دوربین های هوشمند خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد همدان در پایان ضمن تاکید بر اینکه ورود خودرو ها با پلاک های غیر بومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی در پی خواهد داشت، اعلام کرد: محدودیت ها تا زمانی که وضعیت بیماری کرونا به حالت عادی برگردند، ادامه خواهد داشت و مشارکت مردمی در این خصوص می تواند به تغییر وضعیت کرونا کمک کند.

انتهای پیام/رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93031
  • دیدگاه‌ها برای ورود افراد غیربومی به شهر های قرمز استان ممنوع است/کنترل غیر بومی ها با دوربین هوشمند! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.