• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

وجود مدیران پاک‌دست، راه حل برون رفت از مشکلات کشور/مذاکره، راه رفته‌ی بدون نتیجه است

  • کد خبر : 93978
  • 06 آذر 1399 - 8:16
وجود مدیران پاک‌دست، راه حل برون رفت از مشکلات کشور/مذاکره، راه رفته‌ی بدون نتیجه است

کیومرث سرمدی با بیان اینکه رهنمودهای رهبری، تذکر و تلنگری به مجلسیان و مسئولان دولتی است که در سال ” جهش تولید” دنبال راهکار باشند، گفت: امروز مذاکره با آمریکا پذیرفتنی نیست و تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات، مدیریت صحیح، وجود مدیران پاک دست و کارآمد، نظارت درست است. کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد […]

کیومرث سرمدی با بیان اینکه رهنمودهای رهبری، تذکر و تلنگری به مجلسیان و مسئولان دولتی است که در سال ” جهش تولید” دنبال راهکار باشند، گفت: امروز مذاکره با آمریکا پذیرفتنی نیست و تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات، مدیریت صحیح، وجود مدیران پاک دست و کارآمد، نظارت درست است.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، رهنمودهای رهبر انقلاب را در مباحث اقتصادی مهم، ارزشمند و متین خواند و اظهار کرد: ایشان در سال‌های اخیر شعارهای سال را بر موضوعات مهم اقتصادی نامگذاری کردند و این نشان از اهمیت موضوع دارد که البته باید با تحقق آن، نگذاریم در حد یک شعار باقی بماند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای شورای عالی اقتصادی، گفت: این رهنمودها تذکر و تلنگری به مجلسیان و مسئولان دولتی بود که آنان در سال ” جهش تولید” دنبال راهکاری باشند که منجر به افزایش تولید و سهولت در این امر باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا نیست، گفت: برای غلبه بر مشکلات و رفع تحریم‌ها، ما مسیر خارج را هم رفته‌ایم اما به نتیجه نرسیده و نباید تکرار اشتباهات کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا راهی بود که علی‌رغم خوش‌بین نبودن رهبر انقلاب به این قضییه، مذاکرات انجام شد و دیدیم که نه تنها آنان به کوچکترین تعهد خود تحت عنوان “برجام” عمل نکردند، بلکه با کمال پروریی و بی شرمی اصرار بر ماندن ایران در برجام و عمل به تعهدات داشتند.

سرمدی با بیان اینکه در راستای منویات رهبری، نگاه به درون برای حل مشکلات تنها راه حل است، افزود: البته با مدیریت صحیح، داشتن مدیران پاک دست و کارآمد، نظارت درست بخش‌های عمده ای از این مشکلات قابل حل است.

وی با بیان اینکه سه کشور اروپایی هم بدون آنکه به تعهدات خود عمل کنند، خود دارای بیشتر سلاح ها و تسهیلات دفاعی هستند، افزود: این درحالی است که انتظار دارند ایران در برجام بماند و به تعهدات خود عمل کند و این امر قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با تأکید بر اینکه نظارت، تلاش و پای کار بودن مسئولان، تنها راه حل برای بیرون آمدن از مشکلات کشور است، افزود: البته نه اینکه همه مشکلات قابل حل است بلکه زمان بر است اما شدنی است و این امردر سایه تلاش، ابتکار و شب و روز کار کردن مسئولان است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93978
  • دیدگاه‌ها برای وجود مدیران پاک‌دست، راه حل برون رفت از مشکلات کشور/مذاکره، راه رفته‌ی بدون نتیجه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.