• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

وجود تنها ۷ تخت خالی در بیمارستان قائم(عج)/فوت ۱۲ نفر کرونایی اسدآبادی در مرداد

  • کد خبر : 124998
  • 25 مرداد 1400 - 9:53
وجود تنها ۷ تخت خالی در بیمارستان قائم(عج)/فوت ۱۲ نفر کرونایی اسدآبادی در مرداد

دکتر الهام عظیمی با اشاره به خالی بودن تنها ۷ تخت در بیمارستان قائم(عج)، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۱۱۷ نفر و در مردادماه تاکنون ۱۲ نفر کرونایی فوت کردند. به گزارش عصرهمدان؛ دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان از روند صعودی ابتلا شهروندان به […]

دکتر الهام عظیمی با اشاره به خالی بودن تنها ۷ تخت در بیمارستان قائم(عج)، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۱۱۷ نفر و در مردادماه تاکنون ۱۲ نفر کرونایی فوت کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان از روند صعودی ابتلا شهروندان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۰ نفر روزانه به بیمارستان مراجعه می کنند و امروز تنها ۷ تخت خالی در بیمارستان وجود دارد.

وی با اشاره به فوت ۱۱۷ از ابتدای شیوع کرونا بر اثر این بیماری و ۱۲ نفر از ابتدای مرداد تاکنون، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر بر اثر این بیماری فوت کردند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به واکسیناسیون ۲۰ هزار و ۷۰۰ نفر از جامعه هدف شهرستان، گفت: این میزان شامل ۲۲ درصد از جمعیت هدف هستند.

وی از نیاز به ایجاد مرکز دوم واکسیناسیون در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این مرکز می بایست در سالن شهید راحمی واقع در خیابان امام راه اندازی شود که در این زمینه بسیج و هلال احمر باید به کمک ما بیایند.

عظیمی با هشدار مناطق درصد بالای آلودگی به کرونا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین موارد مثبت کرونا در روستاهای کمک سفلی ، گذرکجین، صادق آباد میوله، حسام آباد ، صادق آباد ، یوسف آباد، پیرملو، و در شهر اسدآباد مناطق صاحب الزمان شرقی ، چهار راه تویسرکان ، شهرک سید احمد و خیابان ۱۵ خرداد است.

وی در خصوص رعایت پروتکل بهداشتی در مراسمات هیأت‌ها نیز، گفت: در مراسم عزاداری شبهای محرم در سطح شهر مشکلی به لحاظ عدم رعایت پروتکل نداریم و همه ماسک می‌زنند، این درحالی است که متأسفانه در روستاها ماسک استفاده نمی کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124998
  • دیدگاه‌ها برای وجود تنها ۷ تخت خالی در بیمارستان قائم(عج)/فوت ۱۲ نفر کرونایی اسدآبادی در مرداد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.