• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
بخشدار جوکار خبر داد:

واگذاری زمین به متقاضیان شهر ازندریان در نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 201681
  • 30 مهر 1402 - 8:43
واگذاری زمین به متقاضیان شهر ازندریان در نهضت ملی مسکن
بخشدار جوکار گفت: در شهر ازندریان با دستورات و حمایت‌های مسئولان شهرستان، اجرای این طرح تسریع یافته و هم اکنون در مراحل نهایی واگذاری زمین به متقاضیان است.

به گزارش عصر همدان؛ محمد فارسی در جلسه توجیهی متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن شهر ازندریان با اشاره به پیشرفت این طرح اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی از خدمات دولت مردمی دکتر رئیسی در کشور و شهرستان ملایر شناخته شده است.

وی افزود: در شهر ازندریان با دستورات و حمایت‌های مسئولان شهرستان اجرای این طرح تسریع یافته و هم اکنون در مراحل نهایی واگذاری زمین به متقاضیان است.

بخشدار جوکار بیان کرد: در شهر ازندریان ۸۷ نفر از متقاضیان در مرحله اول تأیید شدند که در فراخوان اول ۴۲ نفر نسبت به تکمیل آورده اولیه خود اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مابقی متقاضیان نیز باتوجه‌به جلسه توجیهی برگزار شده تا ۱۰ روز آینده فرصت تکمیل وجه خواهند داشت، تصریح کرد: زمین موردنیاز طرح اقدام مسکن ملی در شهر ازندریان با استفاده از بانک زمین دولتی موجود در این شهر به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قرارگیری زمین‌های در نظر گرفته شده در بافت شهری و در موقعیت مناسب، تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند با دریافت مبلغ وام ۵۵۰ میلیون‌تومانی و آورده خود تحت‌نظر مهندسان نسبت به ساخت منزل خود اقدام کنند.

وی گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در این طرح نیاز به واریز آورده اولیه ندارند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان بلاعوض توسط دستگاه حمایتی به ایشان پرداخت خواهد شد.

فارسی بیان کرد: آماده‌سازی زمین موردنظر این طرح توسط شهرداری ازندریان صورت خواهد گرفت و حداقل پنجاه‌درصد تخفیف عوارض در صدور پروانه ساختمانی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ازندریان در سال‌های آینده برای متقاضیان جدید طرح‌های مسکن ملی با مشکل کمبود زمین دولتی مواجه است که در این زمینه مالکین اراضی در حریم، شورای شهر و شهرداری باید جهت الحاق زمین به محدوده شهری همکاری نمایند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201681
  • دیدگاه‌ها برای واگذاری زمین به متقاضیان شهر ازندریان در نهضت ملی مسکن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.