• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

واقعیت ها و دوران تاریک پهلوی برای نسل جوان بازخوانی شود

  • کد خبر : 39743
  • 08 دی 1398 - 13:31
واقعیت ها و دوران تاریک پهلوی برای نسل جوان بازخوانی شود

آیت‌الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه امروز باید دوران تاریک پهلوی برای نسل جوان بازخوانی شود، گفت: باید واقعیت های دوران پهلوی از لحاظ اخلاقی، اقتصادی و سیاسی برای نسل جوان و مردم بازگو شود. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت […]

آیت‌الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه امروز باید دوران تاریک پهلوی برای نسل جوان بازخوانی شود، گفت: باید واقعیت های دوران پهلوی از لحاظ اخلاقی، اقتصادی و سیاسی برای نسل جوان و مردم بازگو شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، اظهار کرد: از خصوصیات بارز حماسه ۹ دی ماه به میدان آمدن مردم با بصیرت است.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی ایران، از ابتدا مردمی بوده و خواهد بود، گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی لازمه تداوم حضور مردم در صحنه است؛ انتقاد سازنده خوب است اما نباید گاهی رنگ سیاه‌ نمایی و بی اعتمادی را در مردم ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا و نزدیکی به ایام دهه فجر، بیان کرد: زحمات فراوانی و تلاش‌ها منجر به برپایی نظام اسلامی پس از ۱۴۰۰ سال شد.

شعبانی با تأکید بر اینکه اکنون بازسازی تاریخ پهلوی برای نسل جوان یک ضرورت است، افزود: در شرایط کنونی که دشمن تاریخ پهلوی را یک دوران خوب و طلایی به نسل جوان نشان می دهد، بازسازی تاریخ پهلوی ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: امروز جامعه نیاز دارد که واقعیت های دوران پهلوی از لحاظ اخلاقی، اقتصادی و سیاسی بیان و دوران تاریک پهلوی بازخوانی شود.

امام جمعه همدان خواستار بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی برای مردم شد و ادامه داد: باید سعی بر امید آفرینی و اعتمادسازی در جامعه شود البته انتقاد درست و به جا می‌تواند، سازنده و مفید باشد.

شعبانی در ادامه در خصوص اطلاع‌رسانی برنامه‌های حماسه ۹ دی، یادآور شد: متاسفانه میزان آگاه‌سازی و تبلیغ در این زمینه از سوی رسانه ها ضعیف است که باید در این زمینه توجه بیشتری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این جلسه  نیز اظهار کرد: فردا از ساعت ۱۰ صبح مراسم حماسه ۹ دی در میدان امام (ره) با سخنرانی حجت الاسلام سید جلال رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه حماسه ۹ دی پس از ۱۰ سال روز «بصیرت ، ولایتمداری و عبور از فتنه ها» نامگذاری شده است، تصریح کرد: بصیرت انسان بصیر، جامعه را به سوی ولایتمداری سوق می دهد.

وی در خصوص تشکیل ستاد دهه فجر امسال نیز یاد آور شد: این ستاد از امروز کار خود را در قالب کارگروه های ۲۲ گانه آغاز می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: سال گذشته کارگروه ۲۲ گانه ستاد دهه فجر با اجرای ۱۲ هزار برنامه و ۸۵۰ ستاد فرعی در سراسر استان شکل گرفت.

وی افزود: استان همدان سال گذشته به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی توانست با نوآوری جزو استان های نمونه کشور در برنامه های دهه فجر باشد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39743
  • دیدگاه‌ها برای واقعیت ها و دوران تاریک پهلوی برای نسل جوان بازخوانی شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.