• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

واریز وجه به منزله تخصیص پروژه است

  • کد خبر : 210153
  • 08 بهمن 1402 - 8:29
واریز وجه به منزله تخصیص پروژه است
مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به تاخیر چند ماهه انتقال واریز وجه بانک تجارت به بنیاد مسکن گفت: اگر این وجه به حساب بنیاد مسکن واریز نشده بود، هیچ نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. چرا که واریز وجه چه به حساب بانک تجارت، چه به حساب بانک‌های دیگر به منزله آن است که شما تخصیص پروژه شده‌اید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص روند توسعه ساخت مسکن ملی، اظهار کرد: در رابطه با این پروژه ما در استان به مرحله‌ خوبی رسیده‌ایم، بطوریکه با پیگیری‌های انجام شده، در اکثر شهرستان‌های استان برای طرح مسکن ملی تامین زمین شده است.

وی با بیان اینکه در استان هیچ شهرستانی نداریم که برای طرح مسکن ملی تامین زمین نشده باشد، اما چند منطقه‌ای مانند مریانج بطور کامل تامین زمین نشده است، عنوان کرد:
با توجه به اینکه اکثر زمین‌های مریانج جزو اراضی کشاورزی محسوب می‌شوند، برای مقداری از این پروژه تامین زمین شده و مقداری دیگر هم توسط بنیاد مسکن در حال توافق است و می‌‌توان گفت فعلاً در اینجا به اندازه کافی، زمین برای ساخت مسکن ملی تامین نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به واریز مبلغ اولیه به حساب بانک تجارت برای انتقال به بنیاد مسکن و تاخیر چهار ماهه آن در پرداخت وجه، بیان کرد: اگر این وجه به حساب بنیاد مسکن واریز نشده بود، هیچ نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. چرا که واریز وجه چه به حساب بانک تجارت، چه به حساب بانک‌های دیگر به منزله آن است که شما تخصیص پروژه شده‌اید.

صالحی‌امیر در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص طول کشیدن ورود به مراحل بعدی برای واریز وجه خاطرنشان کرد: این پروژه، بسیار پروژه بزرگی است. بنابراین خیلی طبعی است که برای ساخت ۱۱ هزار واحد و تکمیل آن مرحله به مرحله پیش بروند.

وی همچنین ادامه داد: هم اکنون ساخت ۴ هزار واحد شروع شده و ساخت واحدهای بعدی هم به‌زودی شروع خواهد شد، اشخاصی که در مرحله اول واریز وجه انجام داده‌اند، در طرح قرار گرفته‌ و از آن پروژه سهم دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به تفکیک سند در ابتدای این پروژه ادامه داد: برای ساخت مسکن در ابتدا همه با بانک مسکن کار می‌کردند، اما اکنون بدلیل اتمام اعتبارات بانک مسکن، این بخش از کار به بانک‌های دیگر محوّل شده است.

صالحی‌افزود: برطبق قانون باید بانک‌ها ۲۰درصد از منابع خود را برای نهضت مسکن ملی، اختصاص بدهند.

وی یادآور شد: برای آسان‌تر شدن تفکیک سند آپارتمانی و برای اینکه در این پروژه، متقاضیان در آینده با مشکلی برخورد نکنند، چهار بانک تخصیص را برای این کار اختصاص داده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در پایان تاکید کرد: در گذشته برای ساخت مسکن ملی، زمینی تامین نشده بود، اما الان دیگر هیچ نگرانی در خصوص ساخت این پروژه نداشته باشید.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210153
  • دیدگاه‌ها برای واریز وجه به منزله تخصیص پروژه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.