• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد

  • کد خبر : 37024
  • 22 آذر 1398 - 14:53
هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد

نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.   به گزارش عصر همدان،نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد. امام‌جمعه نهاوند: هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد حجت الاسلام […]

نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

 

به گزارش عصر همدان،نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد.

امام‌جمعه نهاوند: هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن هر جا بهانه‌ای دستش بیفتد سعی در اغتشاش و ایجاد مشکل دارد ولی باید بدانیم آمریکا و صهیونیست‌ها دست از توطئه پراکنی برنمی‌دارند و اگر بهانه گیر بیاورند با همکاری ضدانقلاب بازهم دست به توطئه می‌زنند.

وی اظهار داشت: ولی باید بدانند مردم با بصیرت ایران اسلامی هر جا احساس کنند که امنیت و اقتدار کشور به خطر بیفتد با حضور خود توطئه را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه مشکلات منطقه و کشورهای اسلامی از جانب آمریکا و صهیونیست‌ها است که رسماً اعلام می‌کنند برای غارت نفت و فروش اسلحه در منطقه حضور دارند.

وی در ادامه گفت: مطالبه مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با سرشاخه‌های اغتشاش‌گران است که با ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی در ارتباط بودند و به مردم آسیب وارد کردند.

مغیثی وی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات گفت: وظیفه‌داریم احترام همه ثبت‌نام کنندگان را داشته باشیم و به خاطر حمایت از دیگران نباید به کسی تهمت و بدگویی کنیم.

وی اظهار داشت: وظیفه ما حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است تا با انتخاب افرادی که مشکلات مردم را می‌دانند در راستای حل آن‌ها اقدام کنند.

امام جمعه ملایر: لزوم توجه بیشتر به نماز

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز اظهار داشت: این پیام فقط مخصوص این اجلاسیه نبود و فعالین فرهنگی باید آن را نشر دهند.

وی با اشاره به مهمترین آثار و برکات نماز تاکید کرد: امروز شبهات زیادی درباره نماز مخصوصا برای جوانان مطرح می شود که می طلبد به نماز توجه ویژه ای شود و پاسخ این شبهه ها به جوانان داده شود.

امام جمعه ملایر گفت: باید به ادای اول وقت نماز، حضور قلب در نماز، تشویق جامعه به نماز و تکریم نماز توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: تا جایی که مقدور است در مدارس و ادارات به نماز اول وقت اهمیت داده شود و نماز جماعت اقامه شود.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به در پیش بودن روز حمل و نقل اظهار کرد: اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی تحقق شود باید به این بخش و نیازهای آنان توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به سیاست سهمیه بندی بنزین و یارانه سوخت تاکید کرد: اگر کسی بیشتر از سه فرزند داشته باشد یارانه سوخت به او تعلق نمی گیرد اما به هر ماشین سهمیه سوخت تعلق می گیرد و باید این قانون در مجلی و دولت مورد تجدید نظر قرار گیرد.

وی به نامه دریادار شمخانی به رهبری درباره نحوه برخورد با کسانی که در اغتشاشات آبان ماه کشاه شدند بیان کرد: رهبری در پاسخ به این نامه بیان کردند که تا آنجایی که راه دارد با آنها با رأفت اسلامی برخورد شود و این نشانه نظام اسلامی است و لین نمونه ای از جایگاه ولایت فقیه است.

وی افزود: این پیام رهبری بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه ملایر به در پیش بودن روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: در گام اول انقلاب قدم ها و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد اما جای کار بیشتری دارد و در گام دوم انقلاب و اجرای هفت دستور رهبری جوانان حوزه و دانشگاه نقشی اصلی و موثر دارند.

وی افزود: تشکیل یک دبیرخانه فعال با حضور جوانان و نخبگان حوزه و دانشگاه می تواند در نهادینه کردن گام دوم انقلاب قدمی بزرگ برادرند.

حجت الاسلام برقراری گفت: در چند هفته اخیر اغتشاشاتی در عراق و لبنان انجام شده و هدفشان فقط آشوب در منطقه است و ماهیت خود را با اقداماتشان به خوبی نشان داده اند.

امام جمعه بخش گل تپه : نمایندگان مطالبه گر حق مردم باشند

حجت الاسلام ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گل تپه اظهار کرد: در میان حقوقی که بر گردن انسان است حق الناس از جایگاهی خاص برخوردار است که تضییع آن عقوبتی گریزناپذیر را در پی دارد.

وی با اشاره به عقوبت متجاوزان به حق الناس افزود:اسلام برای متجاوزین به حقوق مردم و کسانی که حق الناس را تضییع می کنند نیز عقوبت و پیامدهای سوئی را نیز در نظر گرفته است.

موسوی گفت: حق الناس را می توان به دو دسته تقسیم کرد. حق الناس مالی و غیر مالی. کسی که حقی یا مالی را از دیگران ضایع کرده باشد، نخست باید از این گناه بزرگ توبه کند، و از خدا عذر خواهی نماید.

خطیب نماز جمعه گل تپه تصریح کرد: انتخابات حق الناس است؛این حق الناس امر مهمی است. خب در زبان ها هم زیاد تکرار میشود که فلانی گفته انتخابات حق الناس است و مدام تکرار میشود؛ منتها خب باید به عمق این حق الناس برسیم.

وی افزود:بازهم از مسئولین درخواست داریم که بر بازار نظارت داشته باشند،با متخلفین در هرعرصه برخورد شود.

امام جمعه گل تپه با اشاره به برگزاری بیست وهشتمین اجلاس نماز خاطر نشان :یکی از مهم ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است،سبک شمردن نماز، شکل های مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها، تأًخیر در خواندن آن است.

امام جمعه بخش شیرین سو: بکشید مارا ما قوی تر و استوارتر خواهیم شد

حجت الاسلام علی اکبر منصوری خطیب جمعه بخش شیرین در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز در جمع نمازگزاران این بخش اظهارکرد:دشمنان جمهوری اسلامی با تمام قوا به فکر از بین بردن فکر و اندیشه ای هستند که از طریق جمهوری اسلامی به سایر کشور ها صادر شده است.

وی افزود: اقدامات آنها در ایجاد نا امنی در کشور دوست ما عراق تنها یک نشانه دارد و آن هم مخالفت و ترس و واهمه آن ها از اتحاد جهان اسلام.

منصوری اضافه کرد: به دشمنانی که اهداف تفرقه افکنی و کمرنگ کردن حرکت اربعین دارند میگویم آبا و اجداد شما نتوانست این مسیر را ببندد.

امام جمعه شیرین سو گفت:اقدام دیگر دشمنان بر علیه شیخ زکزاکی این سفیر امام خمینی ره است که با الگوگیری از امام عزیز تعداد بسیار زیادی از مردم کشور نیجریه را توانست به اسلام و تشیع معتقد نماید هست.

وی با هشدار به دشمنان اسلام بیان کرد:دشمن از ترس رواج این تفکر شروع به قتل اولاد او نمود تا شیخ زکزاکی را از این طریق مجبور به دست بر داشتن از عقایدش بکنند اما وقتی نتوانستند با این اقدام او را از کار خود بازدارند به فکر از بین بردن خود او هستند.

وی در پایان با اشاره به شهادت در مسیر اسلام خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام بدانند هر چقدر مارا بکشید ما قوی تر استوار تر خواهیم شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37024
  • دیدگاه‌ها برای هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.