• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری تاکید کرد:

هنر عرصه‌ای برای رشد و نموّ کودکان

  • کد خبر : 210623
  • 15 بهمن 1402 - 18:08
هنر عرصه‌ای برای رشد و نموّ کودکان
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با بیان اینکه هنر از آن شاخه‌هایی است که به راحتی افراد را جذب خود می‌کند، گفت: این عرصه برای تربیّت بهتر کودکان و نوجوانان کارایی خوبی داشته، بنابراین گره خوردن هنر و تربیّت کودکان می‌تواند زمینه‌ساز رشد، نموّ و درخشش آنها شود، بنابراین باید از این ظرفیّت بخوبی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ فرهاد فلاح، امروز پیش ازظهر در اختتامیه نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور، در حضور معاون وزیر و مسئولان کشوری کانون پرورش فکری کشور و مدیران ارشد استان، اظهار کرد: اگر از بیرون و از منظر بین‌المللی انقلاب اسلامی نگاه کنیم، براحتی می‌توانیم نزدیکی به قلّه‌های پیروزی و سربلندی ملت ایران را ببینیم.

وی با اشاره به استقامت مردم غزه، عنوان کرد: چیزی که در غزه باعث استقامت مردم شده و در این شرایط حتّی حاضر به ترک خانه‌های خود نیستند. هر روز در راه هدفشان خون می‌دهند و هزاران نفر در این راه به شهادت می‌رسند، ایمان و پایداری و الگو گرفتن از انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری ادامه داد: روح استقامت، پایداری و مردانگی در مردم غزه دمیده شده و ان‌شاالله تا روز پیروزی حق علیه باطل ایستادگی خواهند کرد.

فلاح با بیان اینکه روزهایی در اینجا داشتیم با دعای مادران شهید، آه و ناله فرزندان شهدا متبرک شده، ابراز کرد: این کشور بصورت امانت به دست ما رسیده است تا بتوانیم امانت‌دار واقعی انقلاب اسلامی باشیم و با این کار مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج‌) را فراهم سازیم.

وی تاکید کرد: امروز برای کانون پرورش فکری کشور اتفاق خوبی افتاده و ما شاهد آئین اختتامیه این جشنواره هستیم، استان همدان بسیار استان خوبی برای میزبانی برگزاری برنامه‌های هنرهای تجمسی است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری همچنیم خاطرنشان کرد: این جشنواره زمینه بسیار خوبی برای معرفی استان همدان بعنوان قطب هنرهای تجسمی، مخصوصاً در حوزه کودک و نوجوان است.

فلاح با بیان اینکه در این جشنواره، استعداد حضور در جشنواره‌های بین‌المللی دیده می‌شود، گفت: ما در حال فراهم کردن امکان این امر هستیم. حتی اگر شده بتوانیم میزبان کشورهای همسایه در این حوزه باشیم.

وی یکی از رویکردهای اصلی جشنواره هنرهای تجسمی امسال را فراهم کردن امکانی برای حضور حداکثری دانش‌آموزان و آشنایی بهتر آنها خواند و افزود: برای انجام این کار فضای جشنواره را از درون کانون پرورش فکری به بیرون و مکان‌های دیگر بردیم.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با بیان اینکه هنر از آن شاخه‌هایی است که به راحتی افراد را جذب خود می‌کند، عنوان کرد: این عرصه برای تربیّت بهتر کودکان و نوجوانان کارایی خوبی داشته، بنابراین گره خوردن هنر و تربیّت کودکان می‌تواند زمینه‌ساز رشد، نموّ و درخشش آنها شود، بنابراین باید از این ظرفیّت بخوبی استفاده کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210623
  • دیدگاه‌ها برای هنر عرصه‌ای برای رشد و نموّ کودکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.