• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

هنرمندی اسدآبادی ها در به تصویر کشیدن انقلاب تا دفاع مقدس

  • کد خبر : 23536
  • 07 مهر 1398 - 9:16
هنرمندی اسدآبادی ها در به تصویر کشیدن انقلاب تا دفاع مقدس

  کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در نمایشگاه تابلوهای نقاشی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس از ۴۰ اثر ۲۰ مورد را نوجوانان هنرمند کانون پرورش فکری اسدآباد ایجاد کرده‌اند. لیلا سادات خوانساری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه به همت نوجوانان هنرمندان امسال در […]

 

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: در نمایشگاه تابلوهای نقاشی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس از ۴۰ اثر ۲۰ مورد را نوجوانان هنرمند کانون پرورش فکری اسدآباد ایجاد کرده‌اند.

لیلا سادات خوانساری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه به همت نوجوانان هنرمندان امسال در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در شهرستان اسدآباد برپا شد، که ۴۰ سالگی انقلاب از زمانی که جرقه آن در حوزه علمیه خورد تا زمان پیشرفت ایران درزمینهٔ هسته‌ای را به نمایش گذاشت.

وی گفت: در این نمایشگاه ۴۰ اثر نقاشی روی بوم وجود دارد که از این تعداد ۲۰ اثر را نوجوانان هنرمند کانون پرورش فکری اسدآباد با مربیگری سمیه امان الهی ایجاد کرده‌اند.

خوانساری گفت: در این تابلوها از جرقه انقلاب در حوزه علمیه، راهپیمایی مردم، پخش اعلامیه‌ها، اعدام افراد بی‌گناه توسط ساواک، سقوط شاه و رفتن او، ورود امام و حضورشان در بهشت‌زهرا و ان سخنرانی پرعظمت، شروع جنگ تحمیلی ، آثار دفاع مقدس، ارتحال امام ، قرائت وصیت‌نامه امام وسط رهبر انقلاب، انتخاب رهبر انقلاب به‌عنوان رهبری بازگشت اسرا، دستیابی دانشمندان هسته‌ای به انرژی هسته، شهادت آن‌ها، دیدار خانواده شهدا با رهبری بود.

کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تصریح کرد: درواقع این تابلوها چهل سال دوران انقلاب را قاب هنر و هنرمندی نوجوانانی نمایش داده که به‌خوبی می‌توان به نسل جدیدی که انقلاب را ندیده‌اند، به تصویر کشید.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23536
  • دیدگاه‌ها برای هنرمندی اسدآبادی ها در به تصویر کشیدن انقلاب تا دفاع مقدس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.