• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

هنرمندان همدانی به جشنواره تئاتر عروسکی راه یافتند

  • کد خبر : 182751
  • 07 اردیبهشت 1402 - 11:57
هنرمندان همدانی به جشنواره تئاتر عروسکی راه یافتند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه ۲ گروه نمایشی از همدان به اولین دوره جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیون راه یافتند گفت: علاقمندان می‌توانند اختتامیه این جشنواره را امروز به صورت زنده از شبکه شاد مشاهده کنند. معصومه ابراهیمی هژیر، در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه جشنواره تئاتر […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه ۲ گروه نمایشی از همدان به اولین دوره جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیون راه یافتند گفت: علاقمندان می‌توانند اختتامیه این جشنواره را امروز به صورت زنده از شبکه شاد مشاهده کنند.

معصومه ابراهیمی هژیر، در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه جشنواره تئاتر عروسکی تلویزیونی از فروردین ماه به صورت کشوری آغاز به کار کرد گفت: نما‌یش‌ها پس از پخش در شبکه پویا، در شبکه اجتماعی شاد رای گیری شدند و بهترین نمایش عروسکی انتخاب شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: اختتامیه این جشنواره امروز برگزار می شود و علاقمندان می توانند اختتامیه را به صورت زنده از شبکه شاد مشاهده کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو گروه نمایش از همدان به این جشنواره تصریح کرد: گروه عمو صفا و عمو حمید در این جشنواره سراسری شرکت کردند و تئاتر عروسکی «فیجیل» به کارگردانی سعید دلیلیان و «دختر کوچولو» به کارگردانی طیبه آنجدانی و احمد آکشته و در فروردین‌ ماه پخش و به رای گذاشته شدند.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182751
  • دیدگاه‌ها برای هنرمندان همدانی به جشنواره تئاتر عروسکی راه یافتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.