• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
فرماندار نهاوند:

همه در بهتر برگزار شدن انتخابات مسئولیت داریم

  • کد خبر : 205850
  • 08 آذر 1402 - 9:41
همه در بهتر برگزار شدن انتخابات مسئولیت داریم
فرماندار نهاوند گفت: وظیفه همه ما زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور است و درراه بهتر برگزار شدن این رویداد مهم همه مسئول هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ضرغام احمدوند در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در محل فرمانداری این شهر ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: اقداماتی که در هفته بسیج در سطح شهرستان انجام گرفت جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی اظهار داشت: گردهمایی بزرگ بسیج ازجمله برنامه‌های خوب شهرستان بود که مورد استقبال خیلی از همشهریان بسیجی قرار گرفت.
فرماندار نهاوند افزود: حضور دکتر محمدحسین رجبی دوانی ریاست بنیاد ایران‌شناسی در نهاوند از دیگر اتفاقات خوب شهرستان بود ولی می‌بایست از وجود ایشان و دیگر چهره‌های برجسته کشوری بیشتر استفاده شود.
وی ادامه داد: حضور این افراد در معرفی ظرفیت‌های شهرستان مؤثر است و موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود.
احمدوند اظهار داشت: کاش بجای بازدیدهایی که دکتر دوانی در سطح شهرستان داشتند می‌توانستند ساعتی را به دانشجویان اختصاص دهند و یا اینکه جلسه‌ای برگزار می‌شد برای معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های نهاوند قطعاً این حضور نتیجه پربارتری می‌توانست داشته باشد.
فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث کتاب و کتاب‌خوانی شهرستان نهاوند رتبه برتر را کسب کرد و در مراسمی از این حقیر به‌عنوان فرماندار برتر در حوزه کتاب‌خوانی تجلیل شد که نتیجه زحمات همهٔ همکاران در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ایجاد سد معبر در معابر و خیابان‌های نهاوند گفت: صرفاً نباید انتظار داشته باشیم در این مورد فقط شهرداری اقدام کند بلکه از کلیه مسئولینی که در این زمینه می‌توانند اقداماتی انجام دهند انتظار همکاری می‌رود.
احمدوند ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری نهاوند بابت اقداماتی ازجمله آسفالت خیابان‌ها و کارهای عمرانی صورت گرفته در این حوزه گفت: نباید به خاطر یک سد معبر کوچک آن‌ها را تضعیف کنیم و انشا الله با همکاری همه دستگاه‌های زی ربط این مسئله هم حل خواهد شد.
فرماندار نهاوند در پایان با اشاره به اینکه همه در بهتر برگزار شدن انتخابات مسئولیم، گفت: همه در این بخش نقش داریم و اقداماتی که برابر زمان‌بندی‌های انجام‌شده در نظر گرفتیم به‌خوبی در حال اجراشدن هستند و یک سری نشست‌های ماهانه در حال برگزاری است و با توجه به اینکه غیر از ساعت کاری هست امیدواریم همه مسئولین و مدیران پای‌کار باشند.
وی با توجه به اهمیت موضوع انتخابات اظهار داشت: موضوع مهم دیگر اینکه در حمایت از یک کاندیدا همه جوانب ازجمله استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال را در نظر داشته باشیم که دچار صدمات جبران‌ناپذیری نشویم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205850
  • دیدگاه‌ها برای همه در بهتر برگزار شدن انتخابات مسئولیت داریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.