• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

همراهی ۹۷ درصدی ملایری‌ها با محدودیت‌های کرونایی/ کلیه مراحل طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” رایگان است

  • کد خبر : 95374
  • 15 آذر 1399 - 12:58
همراهی ۹۷ درصدی ملایری‌ها با محدودیت‌های کرونایی/ کلیه مراحل طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” رایگان است

قدرت الله ولدی گفت: شناسایی، درمان، غربالگری و حمایت از بیماران کرونایی را هدف مهم طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” برای ریشه‌کنی کووید ۱۹ است و کلیه مراحل این طرح به صورت رایگان انجام و هیچ هزینه‌ای از شخصی دریافت نمی‌شود. به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در حاشیه بازدید از […]

قدرت الله ولدی گفت: شناسایی، درمان، غربالگری و حمایت از بیماران کرونایی را هدف مهم طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” برای ریشه‌کنی کووید ۱۹ است و کلیه مراحل این طرح به صورت رایگان انجام و هیچ هزینه‌ای از شخصی دریافت نمی‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در حاشیه بازدید از اجرای طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” در مراکز جامع سلامت ملایر اظهار کرد: این طرح با تفاهم‌نامه بین سپاه پاسداران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اجرایی می‌شود.

 

وی به همکاری شهرداری و هلال‌احمر در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: اقدامات مقدماتی در شهرستان به خوبی انجام شده است و کارهای به صورت عملیاتی آغاز شده است.

فرماندار ملایر با تاکید به همراهی مردم با اجرای این طرح تصریح کرد: کسانی که در اجرای طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” به درب منازل مراجعه می‌کنند دارای کارت شناسایی و لباس مخصوص هستند.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از برنامه‌های هفت گانه کشور برای مقابله با کرونا است که به صورت خانه به خانه و محله محور اجرایی می‌شود.

ولدی شناسایی، درمان، غربالگری و حمایت از بیماران کرونایی را هدف مهم این طرح برای ریشه‌کنی کووید ۱۹ دانست و تصریح کرد: کلیه مراحل این طرح به صورت رایگان انجام و هیچ هزینه‌ای از شخصی دریافت نمی‌شود.

وی افزود: دارو و تست های ۲۰ دقیقه‌ای به اندازه کافی در اختیار شهرستان قرار داده شده است و مردم با اجرای این طرح همراهی کنند.

فرماندار ملایر با تقدیر از مردم ملایر بابت همراهی در اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای تصریح کرد: به همراهی خوب کسبه مردم و بازاریان وضعیت ملایر از قرمز به نارنجی تغییر کرد.

وی افزود: از امروز محدودیت‌های مناطق نارنجی در ملایر اجرایی می‌شود و همشهریان همچنان با محدودیت‌های یک هفته‌ای جدید همراهی کنند تا شاهد تغییر وضعیت ملایر به زرد سفید باشیم.

ولید با اشاره به همراهی ۹۷ درصدی مردم ملایر با محدودیت‌های کرونایی تصریح کرد: کرونا تمام نشده و هنوز ادامه دارد و برای ریشه‌کنی آن نیاز به همراهی مردم‌داریم.

محسن ترکاشوند، مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز در این بازدید تصریح کرد: طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” از هفته گذشته آغاز و شش ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به همراهی بسیج با کادر بهداشت و درمان در اجرای این طرح تصریح کرد: غربالگری خانه به خانه شناسایی بیماران کرونایی و قطع زنجیره بیماری مهم‌ترین هدف این طرح است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: ۱۰۰ خانه بهداشت، ۲۷ مرکز جامع سلامت و ۱۰ پایگاه بهداشت با ۶۰۰ نیرو این طرح را در ملایر اجرایی می‌کنند.

وی افزود: این نیروها شامل بهورز، پزشک، کارمند و کارشناسان بخش‌های مختلف هستند که با همراهی بسیجیان در اجرای طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” کمک می‌کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95374
  • دیدگاه‌ها برای همراهی ۹۷ درصدی ملایری‌ها با محدودیت‌های کرونایی/ کلیه مراحل طرح غربالگری سلامت “حاج قاسم سلیمانی” رایگان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.