• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

«همدلی» و «دستگیری» در ماه مهمانی خدا/ «کمک مومنانه» دارالمومنین با ۴۲ هزار بسته معیشتی

  • کد خبر : 64606
  • 20 اردیبهشت 1399 - 17:50
«همدلی» و «دستگیری» در ماه مهمانی خدا/ «کمک مومنانه» دارالمومنین با ۴۲ هزار بسته معیشتی

امروز در استان همدان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی( ع) و در راستای کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می شود. به گزارش عصر همدان؛ در ماه مهمانی خدا موجی از همدلی، همراهی و دستگیری مردم از نیازمندان و اقشاری که وضعیت اشتغال آن ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت در […]

امروز در استان همدان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی( ع) و در راستای کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

به گزارش عصر همدان؛ در ماه مهمانی خدا موجی از همدلی، همراهی و دستگیری مردم از نیازمندان و اقشاری که وضعیت اشتغال آن ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت در کشور ایجاد شد و در استان همدان نیز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی( ع) و در راستای کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی توزیع می شود.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان  از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

سرهنگ علی بقایی عنوان کرد:  این کمک ها در نقاطی از شهر اعم حوزه مقاومت شهید خادم پر در مسجد ولایت (اعتمادیه)، حوزه مقاومت بسیج شهید صوفی در مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی، مسجد شهرک مدرس ، مسجد ولی عصر عج (منوچهری) و شرکت کنترل گاز اکباتان کمک های مومنانه توزیع می شود.

 

یک نهاوند همدل برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

مصلا نهاوند امروز میعادگاه عاشقان و خیرینی است که در کنار سپاه و بسیج و امام‌جمعه شهرستان بیش از ۱۵۰۰ بسته غذایی را برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آماده کرده‌اند.

 در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند توسط سپاه ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در نهاوند با همکاری گروه جهادی مسجد شهید آیت‌الله حیدری (مسجد جوانان)، حمایت امام‌جمعه و کمک‌های سپاه و بسیج ناحیه نهاوند انجام می‌شود.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی  در رزن

 فرمانده سپاه ناحیه رزن  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد :مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین نیکوکار ،اقشار مختلف مردم و معتمدین ۲۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در رزن،درگزین و سردرود میان آسیب دیدگان از  شرایط بیماری کرونا توزیع شد.

سرهنگ داود مهدوی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت در شهرستان های رزن و درگزین برگزار شد.

توزیع  بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری دومین مرحله از رزمایش خدمت، هم‌زمان با نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن (ع) اشاره کرد و گفت: برای دومین مرحله نیز بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده‌سازی شده است.

سرهنگ سیدجوادحسینی تأکید کرد: بیش از ۶ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده در شهرستان شناسایی‌شده که کمک‌های مؤمنانه مردم و بسیجیان ملایری در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمای کمک مومنانه در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تاکنون رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد برگزار شده است، اظهار کرد: در مرحله اول دو هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ امیدعلی الیاسی افزود: در مرحله دوم این رزمایش نیز، هزار و ۷۰۰ بسته غذایی توزیع خواهد شد که البته ۷۰۰ بسته در یک مرحله توزیع شده است.

 

توزیع ۲۶۵۰ معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان در دومین مرحله از رزمایش مواسات خبر داد.

سرهنگ مرتضی سیاهوشی عنوان کرد: هزینه های این بسته های حمایتی از محل کمک های مردمی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تأمین و در اختیار محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64606
  • دیدگاه‌ها برای «همدلی» و «دستگیری» در ماه مهمانی خدا/ «کمک مومنانه» دارالمومنین با ۴۲ هزار بسته معیشتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.