• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

همدان میزبان نخستین کارگاه مجازی بازی های رومیزی

  • کد خبر : 105336
  • 10 اسفند 1399 - 8:45
همدان میزبان نخستین کارگاه مجازی بازی های رومیزی

اولین کارگاه آموزشی بازی های رومیزی در هیات آموزش بازی های همگانی به صورت مجازی و با میزبانی استان همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ علیرضا نوروزی رئیس کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی استان همدان روز پنج شنبه در گفتگویی از اجرای نخستین کارگاه آموزش مجازی بازی های رومیزی به میزبانی همدان خبر […]

اولین کارگاه آموزشی بازی های رومیزی در هیات آموزش بازی های همگانی به صورت مجازی و با میزبانی استان همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا نوروزی رئیس کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی استان همدان روز پنج شنبه در گفتگویی از اجرای نخستین کارگاه آموزش مجازی بازی های رومیزی به میزبانی همدان خبر داد.

وی در ادامه با بیان این که این کارگاه از روز ۷اسفند آغاز به کار کرده است گفت: این برنامه‌ی آموزشی با شرکت استان های البرز، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی و همدان برگزار می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: این رشته زیر مجموعه بازی‌های فکری فدراسیون همگانی کشور است و این کارگاه ظرف مدت  ۳روز و به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تدریس این کارگاه را ولی محمدی انجام می دهد افزود: برگزیدگان این دوره جواز فعالیت امور باشگاهی در زمینه بازی‌های فکری را اخذ خواهند کرد.

عمر حضور بازی های فکری در فدراسیون ورزش های همگانی حدودا ۷ سال است و استان همدان در این مدت جز پیشتازان برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی همگانی کشور بوده است.

انتهای پیام /رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105336
  • دیدگاه‌ها برای همدان میزبان نخستین کارگاه مجازی بازی های رومیزی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.