• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

همت بانوی بسیجی بهاری در ایجاد کارگاه خیاطی

  • کد خبر : 93320
  • 02 آذر 1399 - 9:18
همت بانوی بسیجی بهاری در ایجاد کارگاه خیاطی

سال جهش تولید سالی برای خودکفایی و گسترش کارگاههای تولیدی است تا خودمان تولید کننده وخودکفا باشیم.‌ کبری سلیمانی یکی از بسیجیان کارآفرین نمونه بهاری است که اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی کرده است. کبری سلیمانی کارآفرین نمونه ۳۹ ساله بهاری در مصاحبه با خبرنگار عصر همدان، از تلاش و پشتکار خود در این […]

سال جهش تولید سالی برای خودکفایی و گسترش کارگاههای تولیدی است تا خودمان تولید کننده وخودکفا باشیم.‌ کبری سلیمانی یکی از بسیجیان کارآفرین نمونه بهاری است که اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی کرده است.

کبری سلیمانی کارآفرین نمونه ۳۹ ساله بهاری در مصاحبه با خبرنگار عصر همدان، از تلاش و پشتکار خود در این عرصه گفت.

سلیمانی تصریح داشت: در اوایل سال ۹۰ انگیزه کار خیاطی و کسب درآمد در من بوجود آمد و درسال ۹۳ کار خیاطی و تولید پوشاک را به صورت جدی دنبال کردم و با لطف خداوند، تلاش و پشتکار خودم، حمایت خانواده و حمایت های بی دریغ بسیج جامعه زنان و سپاه ناحیه بهار در گسترش کارگاه تولیدی ، موفق شدم دوره های آموزش خیاطی برای بیش از ۱۱۰نفر برگزار نمایم.

وی افزود: در این دوره های آموزشی تعدادی از کار آموزان در کارگاه ها برای کسب درآمد و امرار معاش به کار گیری شدند و هنوز هم مشغول به کارند.

سلیمانی ادامه داد: هم اکنون دو کارگاه خیاطی بر پا کرده ام و در آن برای ۱۲نفر از خانم های خانه دار ایجاد شغل نموده ام و از این طریق امرار معاش میکنند.

این بانوی کارآفرین بسیجی نیز گلایه ای از مسئولین داشت و گفت: زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستند، چرا که کننده کار ما هستیم ولی تولید کننده سود بیشتری میبرد و برای گسترش کار خود احتیاج به وام با درصد پایین داریم تا کار را رونق بدهیم.

سلیمانی در پایان درخواستی از مسئولین داشت و اظهار داشت: بنابر گفته های رهبر عزیزمان که امسال را سال جهش تولید نام گذاری کردند باید کارگاهای بیشتری را گسترش بدهیم وخودمان تولید کننده و خودکفا باشیم لذا در این مسیر نیازمند کمک و همراهی مسئولین هستیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93320
  • دیدگاه‌ها برای همت بانوی بسیجی بهاری در ایجاد کارگاه خیاطی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.