• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

همت بانوان کبودراهنگی در کمک به نیازمندان/توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 112087
  • 13 اردیبهشت 1400 - 9:57
همت بانوان کبودراهنگی در کمک به نیازمندان/توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان

به همت بانوان خیر کبودراهنگی ۲۰۰ بسته کمک معیشتی همزمان با شبهای قدر در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ جمعی از بسیجیان خیر پایگاه خواهران ابوذر شهر کبودراهنگ در ایام ماه مبارک امسال با راه اندازی طرح کمک به نیازمندان حرکت خیرخواهانه ای در این شهر آغاز کرده اند.خانم […]

به همت بانوان خیر کبودراهنگی ۲۰۰ بسته کمک معیشتی همزمان با شبهای قدر در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ جمعی از بسیجیان خیر پایگاه خواهران ابوذر شهر کبودراهنگ در ایام ماه مبارک امسال با راه اندازی طرح کمک به نیازمندان حرکت خیرخواهانه ای در این شهر آغاز کرده اند.خانم سیده مرضیه جعفری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان هدف از این طرح خداپسندانه را تاسی به ائمه معصومین دانست و اظهار کرد: ما تا ابد رهرو راه راستین ائمه معصومین علیه الاسلام هستیم و دستگیری از نیازمندان یکی از صفات این بزرگواران است.

جعفری در ادامه افزود: در این طرح خودجوش حدود ۵۰ نفر از بانوان کبودراهنگی در خصوص شناسایی افراد نیازمند، شناسایی خیرین، دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و … همکاری می‌کنند.

وی در تشریح فعالیت های خود ایام رمضان امسال بیان کرد:با کمک خیرین و بانوان کبودراهنگی در چند روز اخیر بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی و توزیع گوشت ۳ قربانی در بین نیازمندان داشته ایم.

این بانوی خیر در ادامه با دعوت از خیرین برای شرکت در این طرح بزرگ خیرخواهانه عنوان کرد: در این روزهای شیوع ویروس کرونا که اقتصاد بسیاری از خانوارها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته است، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و طبعاً افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا نمایند.

جعفری در انتها با بیان این مطلب که برای اجرای کارهای خیر لازم است نگاه بسیجی و جهادی حاکم باشد، خاطر نشان کرد: تنها با روحیه و حرکت جهادی و معنوی می‌توان در جامعه تأثیرگذار بود به نحوی که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112087
  • دیدگاه‌ها برای همت بانوان کبودراهنگی در کمک به نیازمندان/توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.