• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

هر روز ۵ نفر در شهرستان بهار کرونایی می شوند

  • کد خبر : 92064
  • 22 آبان 1399 - 8:57
هر روز ۵ نفر در شهرستان بهار کرونایی می شوند

آمار تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور هر روز در حال افزایش است و این افزایش به همان نسبت در شهرستان بهار نیز اتفاق می افتد به طوریکه اگر به طور اجمالی نگاهی به تعداد مبتلایان کرونا در ده روز گذشته در شهرستان بهار بیندازیم درمی یابیم که به طور متوسط در هر روز […]

آمار تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور هر روز در حال افزایش است و این افزایش به همان نسبت در شهرستان بهار نیز اتفاق می افتد به طوریکه اگر به طور اجمالی نگاهی به تعداد مبتلایان کرونا در ده روز گذشته در شهرستان بهار بیندازیم درمی یابیم که به طور متوسط در هر روز ۵ نفر به کرونا مبتلا می شوند.

به گزارش عصر همدان، تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان بهار در روز گذشته به۴۵۲ نفر رسید که این آمار در روز ۱۱آبان ۳۹۶ نفر بود، یعنی در طی ده روز ۵۶ نفر به کرونایی های بهار افزوده شده است.

طبق آمار منتشر شده از سوی معاونت علوم پزشکی همدان درخصوص تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان بهار به طور متوسط در هر روز ۶/۵ نفر به کرونا مبتلا می شوند.

این تعداد از مبتلایان در بهار نشان دهنده بار سنگین زحمات کادر درمان است، این در صورتی است که بیمارستان های استان با حداکثر ظرفیت به کار خودشان ادامه می دهند و بیمارستان آیت الله بهاری نیز مستثنی نیست.

بارها از سوی مسئولین بهداشت و سلامت اعلام شده که دورهمی های خانوادگی بیشترین احتمال برای شیوع بیماری کرونا را دارد، لذا شهروندان بهاری با توجه به این نکته باید بر کم کردن دورهمی های خانوادگی توجه بیشتری کرده و از میهمانی های خانوادگی پرهیز کنند.

در شهر بهار یکی از دیگر اماکنی که احتمال شیوع بیماری کرونا را بالا می برد آرامستان شهر بهار است، چرا که این مکان در ساعات بعدازظهر روزهای پنجشنبه هر هفته مملو از جمعیت شده و احتمال شیوع بیماری را بالا می برد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92064
  • دیدگاه‌ها برای هر روز ۵ نفر در شهرستان بهار کرونایی می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.