• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

هدف دهیاران و شهرداران، عمران، توسعه و رضایتمندی مردم باشد

  • کد خبر : 157567
  • 15 تیر 1401 - 8:42
هدف دهیاران و شهرداران، عمران، توسعه و رضایتمندی مردم باشد

روح الله نباتی اظهار کرد: تعامل سازنده دهیاران با شوراهای روستاها باعث شناسایی مشکلات می شود و دهیاران به عنوان نماینده حاکمیت با دولت همکاری می کنند و باید تمام توان خود برای رفع مشکلات به کار گیرند. به گزارش عصرهمدان؛ هم زمان با روز دهیاری ها و شهرداری ها، همایشی در سالن اجتماعات فرمانداری […]

روح الله نباتی اظهار کرد: تعامل سازنده دهیاران با شوراهای روستاها باعث شناسایی مشکلات می شود و دهیاران به عنوان نماینده حاکمیت با دولت همکاری می کنند و باید تمام توان خود برای رفع مشکلات به کار گیرند.

به گزارش عصرهمدان؛ هم زمان با روز دهیاری ها و شهرداری ها، همایشی در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار، معاونت ها، بخشداران و دهیاران شهرستان بهار برگزار شد.

روح اله نباتی، فرماندار شهرستان بهار، ضمن تبریک چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداران و دهیاران تابعه شهرستان بهار گفت: حرکت ما باید در راستای حفظ نظام و انقلاب باشد تا باعث عمران، توسعه و رضایتمندی مردم شود.

نباتی اظهار کرد: تعامل سازنده دهیاران با شوراهای روستاها باعث شناسایی مشکلات می شود و دهیاران به عنوان نماینده حاکمیت با دولت همکاری می کنند و باید تمام توان خود برای رفع مشکلات به کار گیرند و با شناسایی پتانسیل های موجود در روستاها، از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران برای توسعه و پیشرفت روستا بهره گیرند.

وی گسترش محدوده های طرح هادی را منبع درآمدی بسیار خوبی برای روستاها برشمرد و اینکه دهیاران می توانند برای افزایش محدوده طرح هادی روستا به بنیاد مسکن پیشنهاداتی ارائه دهند و هنر دهیار را جلب نظر روستاییان به این طرح عنوان کرد و و با توجه به وضعیت بودجه دولت، تفکیک و تملک زمین منبع درآمد خوبی برای دهیاران است.

فرماندار بهار، در پایان با اشاره به آگاه سازی روستائیان در مورد پوشش بیمه ای تصریح کرد: بیمه پوششی روستاییان و عشایر با پرداخت رقم ناچیزی روستاییان و عشایر را تحت پوشش قرار میدهد و آنهامیتوانند از مزایای مستمری بازنشستگی بهره مند شوند و شهرداران و دهیاران باید با در نظر گرفتن حقوق شهروندان از پایمال شدن حق افراد جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157567
  • دیدگاه‌ها برای هدف دهیاران و شهرداران، عمران، توسعه و رضایتمندی مردم باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.