• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

نیروگاه شهید مفتح باید در جایی متصل به آب پایدار تاسیس می شد/فرو چاله های کبودرآهنگ، سرمایه گذار را فراری می دهد/طهارت اقتصادی، مهمترین خصوصیت یک مسئول

  • کد خبر : 152484
  • 25 اردیبهشت 1401 - 11:15
نیروگاه شهید مفتح باید در جایی متصل به آب پایدار تاسیس می شد/فرو چاله های کبودرآهنگ، سرمایه گذار را فراری می دهد/طهارت اقتصادی، مهمترین خصوصیت یک مسئول

فتح الله توسلی در جمع خبرنگاران گفت؛ حوزه رسانه در هر جای دنیا در توسعه ملی و وفاق ملی می تواند سهیم باشد و هویت ملی را رقم بزند. به گزارش عصرهمدان؛ نشست خبری فتح الله توسلی، نماینده ی مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در سالن تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد توسلی […]

فتح الله توسلی در جمع خبرنگاران گفت؛ حوزه رسانه در هر جای دنیا در توسعه ملی و وفاق ملی می تواند سهیم باشد و هویت ملی را رقم بزند.

به گزارش عصرهمدان؛ نشست خبری فتح الله توسلی، نماینده ی مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در سالن تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد

توسلی گفت: رسانه ها نباید بله قربان گوی مسولین باشند چراکه قانون مطبوعات ایران خوب است و از رسانه و خبرنگار دفاع می کند.

نماینده ی مردم بهار و کبودراهنگ افزود: نقدی که بر برخی رسانه ها وارد است ورود نکردن به مشکلات مردم است که باید همه جانبه مطرح شوند.

وی با بیان اینکه ما بعنوان رسانه وظیفه داریم حقی از بین نرود گفت؛ رسانه باید زبان گویای مردم باشد و نواقص و مزایا را بیان کند.

توسلی افزود: فضای عمومی ارتباطات جهانی تغییر کرده و رسیدیم به فضای مجازی که هر کسی می تواند مشکلات خود را بیان کند.

نماینده ی مردم بهار و کبودراهنگ عنوان کرد: متاسفانه خشکسالی زمین های دیم کشاورزی را سوزانده است و تاکنون ۵۰۰میلیون متر مکعب در کبودرآهنگ آب مصرف شده است.

توسلی اظهار داشت: نیروگاه شهید مفتح براساس مطالعات ناکافی ایجاد شده و این نیروگاه فقط باید در جایی احداث می شد که متصل به دریا و آب پایدارباشد.

وی گفت رسانه مکتوب میراث فرهنگی ما بوده وهست و هیچ چیز جای نشریه مکتوب را نمی گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: مشکلات رسانه ها کاملاًًً مشهود است و بعنوان یک نماینده آمادگی کامل دارم که طرحی را با همکاری رسانه ها به مجلس ارائه دهم.

وی تاکید کرد: فروچاله ها کشت را از بین برده اند و اجازه نمی دهن سرمایه گذار در کبودرآهنگ سرمایه گذاری کند.

توسلی گفت:فرو چاله های ایجاد شده زمین کشاورزی مردم را از بین برده است و استنشاق مازوت یکی از مشکلات کبودرآهنگ است، ۱۲ میلیون متر مکعب پساب همدان به کبودرآهنگ منتقل می شود و این لطمه ای به کشاورزی همدان است چرا که پسابی که باید صرف کشاورزی شود به نیروگاه سوق داده می شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت؛ نیروهای نیروگاه را از خود کبودرآهنگ نگرفتن و از همدان و شهرستانهای اطراف نیرو جذب کرده اند ، و نیروهای متخصص خود کبودرآهنگ بیکار هستند.

توسلی گفت؛ احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در کبودرآهنگ مجوز آن گرفته شده است.

وی تاکید کرد؛ در دولت قبلی برخی آمارهای غلط دادن از آمار بیکاری گرفته تا افتتاح بیمارستان هایی که اورژانس و انبار دارویی ندارد.

توسلی بیان داشت در بهار سیب زمینی فرصت و تهدید است و در لالجین نیز خاک بدین صورت است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با تاکید بر اینکه در انتصاب هیچ مدیر کلی دخالت نداشتم گفت؛ مبانی انتصاب برایم مهم است و در انتصاب مدیر کل تعاون همدان نسبت پرونده غار علیصدر فقط اعلام کردم کسی قرار گیرد که نقطه شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.

وی افزود؛ شرط انتصاب در جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=152484
  • دیدگاه‌ها برای نیروگاه شهید مفتح باید در جایی متصل به آب پایدار تاسیس می شد/فرو چاله های کبودرآهنگ، سرمایه گذار را فراری می دهد/طهارت اقتصادی، مهمترین خصوصیت یک مسئول بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.