• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

نگاه ویژه دولت سیزدهم به خانه دار کردن اقشار ضعیف/ بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در نهاوند تداوم پیدا کند

  • کد خبر : 153783
  • 08 خرداد 1401 - 8:33
نگاه ویژه دولت سیزدهم به خانه دار کردن اقشار ضعیف/ بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در نهاوند تداوم پیدا کند

ضرغام احمدوند گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانه دار کردن آن ها دارد لذا باید تلاش شود در شهرستان از این ظرفیت بسیار ارزشمند به درستی بهره برد. به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند از پروژه های درحال ساخت مسکن ملی در شهرستان بازدید و با […]

ضرغام احمدوند گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانه دار کردن آن ها دارد لذا باید تلاش شود در شهرستان از این ظرفیت بسیار ارزشمند به درستی بهره برد.

به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند از پروژه های درحال ساخت مسکن ملی در شهرستان بازدید و با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن نهاوند نیز دیدار کرد.

در این بازدید ضرغام احمدوند به همراه معاون عمرانی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند از روند احداث پروژه‌های مسکن ملی در شهرستان بازدید کرد و از آخرین روند ساخت این واحدها دیدن کرد.

فرماندار نهاوند در این بازدید بر ضرورت تسریع در احداث پروژه های مسکن ملی در شهرستان تاکید کرد و گفت: خوشحالیم شهرستان نهاوند یکی از شهرستان های پیش رو در آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن ملی است.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانه دار کردن آن ها دارد لذا باید تلاش شود در شهرستان از این ظرفیت بسیار ارزشمند به درستی بهره برد.

بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در نهاوند تداوم پیدا کند

وی همچنین در دیدار با رئیس و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند با تاکید بر ضرورت تشویق و ترغیب روستاییان به مقاوم‌سازی منازل خود، گفت:خوشبختانه بر اساس آمارها و شاخص‌ها موجود شهرستان نهاوند نسبت به سایر نقاط استان از جایگاه خوبی در حوزه نوسازی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی قرار دارد.

احمدوند افزود: باید تلاش شود ضمن حفظ جایگاه فعلی، مابقی روستاهایی که دارای بافت فرسوده هستند و نیازمند اجرای طرح‌های بهسازی، نوسازی و جدول‌کشی و غیره دارند در اولویت قرار بگیرند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153783
  • دیدگاه‌ها برای نگاه ویژه دولت سیزدهم به خانه دار کردن اقشار ضعیف/ بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در نهاوند تداوم پیدا کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.