• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

نگاه سیاست زده دسته های سیاسی در شهرستان رزن

  • کد خبر : 23149
  • 05 مهر 1398 - 11:25
نگاه سیاست زده دسته های سیاسی در شهرستان رزن

تغییر و تحول اگر با رعایت اصول اساسی منافع مردم و انقلاب اسلامی باشد قطعا امری مثبت و رو به رشد است، اما متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن مانع از ایجاد رشدی مثبت می شود. به گزارش عصر همدان؛ متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن باعث شده است تا هر تغییر در […]

تغییر و تحول اگر با رعایت اصول اساسی منافع مردم و انقلاب اسلامی باشد قطعا امری مثبت و رو به رشد است، اما متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن مانع از ایجاد رشدی مثبت می شود.

به گزارش عصر همدان؛ متاسفانه نگاه سیاست زده در شهرستان رزن باعث شده است تا هر تغییر در شهرستان به جای تفسیر بر اساس معیار منافع نظام و مردم شهرستانهای رزن و درگزین بر اساس برچسبهای سیاسی گروه های ذی‌نفع در شهرستان سنجیده شود و هر گروه و جناحی سیاسی به جای اینکه بر اساس منافع مردم و انقلاب به مسائل نگاه کنند با زاویه نگاه خود و منافع جریان خود به جابجایی نگاه کنند.

این نگاه موجب پدید آمدن مقاومتها خارج از چهارچوب بعضاً در برابر تغییرات حتی با رویکرد انقلاب مدارانه شده است.

این در حالی است که همین جناح ها با اصل تغییرات حتی بی کیفیت و بدون ثمر اما موافق با منافع دسته و جریان خود در منطقه مخالفتی ندارند و همواره به دنبال قرار دادن فردی با مختصات حمایت از جریان خود بر مسئولیتهای اجرایی شهرستان هستند.

در جابجایی اخیر نیز در حالی که در یک تغییر طبیعی و بر اساس زمانبندی پایان حکم و همینطور تغییر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و تغییر نگاه کشوری سازمان تبلیغات بر اساس فرآیند طبیعی صورت گرفته بود متاسفانه برخی مقاومت‌های بی مورد حامیان جریانهای خاص نزدیک به اصلاحات در شهرستان صورت گرفت که جای تامل و نگرانی از برخی طرح ریزی انتخاباتی و نیات غیر خدمت وجود دارد.

حبیب میرزایی

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23149
  • دیدگاه‌ها برای نگاه سیاست زده دسته های سیاسی در شهرستان رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.