• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

نواخته شدن زنگ نماز در مدارس شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 22889
  • 03 مهر 1398 - 20:11
نواخته شدن زنگ نماز در مدارس شهرستان نهاوند

ظهر امروز زنگ نماز به صورت هماهنگ در سراسر مدارس شهرستان نهاوند به صدا در آمد. به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند، زنگ نماز به صورت هماهنگ در سراسر مدارس شهرستان نهاوند نواخته شد و مراسم نمادین این آیین معنوی، با حضور ائمه جمعه و مسئولین آموزش و […]

ظهر امروز زنگ نماز به صورت هماهنگ در سراسر مدارس شهرستان نهاوند به صدا در آمد.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند، زنگ نماز به صورت هماهنگ در سراسر مدارس شهرستان نهاوند نواخته شد و مراسم نمادین این آیین معنوی، با حضور ائمه جمعه و مسئولین آموزش و پرورش نهاوند، در سه بخش مرکزی، زرین‌دشت و کیان نهاوند انجام شد.

در شهر نهاوند دبیرستان شاهد شهیده مریم ابوالقاضی میزبان حجت الاسلام مغیثی امام جمعه محترم شهرستان، مدیر آموزش و پرورش نهاوند و کارشناس قرآن و نماز بود که بعد از برگزاری نماز جماعت، زنگ نماز توسط نماینده ولی فقیه در نهاوند به صدا در آمد.

در بخش زرین دشت نهاوند مراسم زنگ نماز با حضور حجت الاسلام محبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند، معاون آموزش ابتدایی و دیگر کارشناس قرآن و نماز آموزش و پرورش به صدا در آمد.

در بخش کیان نهاوند نیز این مراسم معنوی به صورت نمادین و با حضور حجت الاسلام امیدی امام جمعه محترم کیان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و رئیس و کارشناس‌مسئول اداره سوادآموزی نهاوند در آموزشگاه آیت الله سعیدی ۱و۲ کیان به صدا در آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22889
  • دیدگاه‌ها برای نواخته شدن زنگ نماز در مدارس شهرستان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.