• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

نماینده دولت در اسدآباد ساکن شد/واکنشهای مردم به سکونت یک مسئول در محل خدمتش

  • کد خبر : 98024
  • 06 دی 1399 - 8:59
نماینده دولت در اسدآباد ساکن شد/واکنشهای مردم به سکونت یک مسئول در محل خدمتش

سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد که کمتر از یک ماه از خدمتش در اسدآباد نمی‌گذرد، بنا به گفته نماینده مجلس به همراه خانواده اش در این شهرستان سکونت یافته است. به گزارش عصر همدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در کانال تلگرامی‌ خود در پیامی از سکونت سعید کتابی سرپرست فرمانداری اسدآباد به همراه خانواده‌اش […]

سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد که کمتر از یک ماه از خدمتش در اسدآباد نمی‌گذرد، بنا به گفته نماینده مجلس به همراه خانواده اش در این شهرستان سکونت یافته است.

به گزارش عصر همدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در کانال تلگرامی‌ خود در پیامی از سکونت سعید کتابی سرپرست فرمانداری اسدآباد به همراه خانواده‌اش در محل خدمتش یعنی در شهر اسدآباد خبر داد.

پیش از این بارها براساس مصوبه دولت تدبیر و امید، مبنی بر “لزوم سکونت مدیران دولتی در محل خدمت خود”، از طریق همین رسانه از استاندارد همدان این موضوع را مطالبه و پیگیری کرده بودیم چراکه بسیاری از مدیران اسدآباد به صورت پروازی در حال خمت بودند.

حال انتظار می‌رود سکونت مدیران دائمی باشد نه مقطعی! و البته سکونت دیگر مدیران پروازی اسدآباد هم در دستور کار قرار بگیرد.

به دنبال انتشار این خبر در بستر کانال تلگرامی این رسانه، موجی از مطالبات در این زمینه به راه افتاد و واکنش های متفاوتی به آن شد.

البته در بین همه پیام های مردم در فضای مجازی یک پیام که به این رسانه ارسال شده، واکنشی متفاوت بود که در آمده که ” من همسر یکی از روسای مهم شهر شما هستم و از مرکز ایران امده و در اسداباد ساکن شدم..گفته شده امیدوارید که طولانی ماندگار باشن نه مقطعی….حال که مردم این انتظار را از روسا دارند،ایا شهر شما واقعا رفاهیات هم دارد؟پارک ملت شهر که مرتب محل تبادل مواد و چیزهای دیگر هست و حتی وسایل بازی استاندارد د ندارد..آلمان شهدا هم که چندبار رفتم واقعا اسف بار هست و….آنتن دهی ونت هم مرتب قطع هست.کل تابستان که شب احتیاج به کولر بود اب قطع..دندانپزشکی..سونوگرافی اورژانسی که نبود.برای یک ام آی ار از چند هفته تو نوبت باید بود .خلاصه شرایط به گونه ای هست که بناچار ماندگاری طولانی واقعا مسیر نخواهد بود..البته شرایط کرونا که همه این موارد وحتی موارد دیگر رو بدتر کرده….بنظرم دوراز انصاف هست وقتی شرایطی فراهم نیست برای یک زندگی معمولی در شهرستان انتظار ماندگاری از خانواده ی مسولین را داشتن.”

این پیام بعداز انتشار واکنش های زیاد دیگری به همراه داشت که تعدادی از آنها را منتشر می کنیم.

“از قول یک شهروند به این خانم مسئول بفرمایید فلسفه در خواست ماندگار شدن مسئولین در شهرستان به منظور درک واقعیتها و ارتقای آنها و رفع محرومیت ها و محدودیت هاست، بنا براین شما نزدیکترین کسی هستید که می بایست این مطالبات را از همسر محترم خودتان مطالبه نمایید شهر ما قرار است با دستان با کفایت امثال شوهران شما به سامان برسد،وگر نه نیازی به حضور مسئولان نبود”

“بنده هم به واسطه ی شغل همسرم در اسداباد ساکنیم سابق بر این ما در ملایر سکونت داشتیم.اسداباد از لحاظ موقعیت در بهترین نقطه ی غرب کشور واقع شده ولی از لحاظ توسعه در حد شهرستان های خیلی کوچیکه. شهری با این موقعیت فقط یک مسئول دلسوز میخاد برای توسعه.در ملایر بام ملایر،پارک سیفیه،پارک مینی ورلد بود که هرکدوم طعنه به نقاط گردشکری استان های بزرگ میزنه. کدام نماینده این شهر پیگیر مبلمان شهری و وضعیت گردشکری شهر بوده؟اسداباد یک نقطه ی تفریحی مناسب و درسطح کشوری داره؟اسداباد هتل برای اسکان مسافر داره؟اسداباد مکانی برای تفریح بانوان داره؟این شهر یه پارکینگ طبقاتی در سطح شهر داره با این حجم از ماشین تو خیابونای کوچیک؟ این شهر یه پارک با امکانات جذب گردشکر داره؟

ظرفیت عبور روزانه این همه مسافر از شهر اسداباد میتونه چندین پروژه ی گردشکری در سطح کشوری برای شهر اسداباد تعریف کنه ولی مسئولی ک پیگیری کنه و مردمی که مطالبه کنن هم لازمه امیدوارم ترتیب صحبت با نماینده و شهردار شهر رو در این موارد بدین و پیگیر باشین”

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98024
  • دیدگاه‌ها برای نماینده دولت در اسدآباد ساکن شد/واکنشهای مردم به سکونت یک مسئول در محل خدمتش بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.