• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

نمایش “صندلی را در کنار پنجره بگذار” در بهار روی صحنه رفت

  • کد خبر : 171182
  • 01 آذر 1401 - 17:04
نمایش “صندلی را در کنار پنجره بگذار” در بهار روی صحنه رفت

در اولین اجرای سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان “صندلی را در کنار پنجره بگذار” از شهر بهار بر روی صحنه نمایش رفت.به گزارش عصر همدان؛ سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار با حضور هنرمندان و منتخبان گروه نمایشی استان همدان کار خود را به صورت رسمی در فرهنگسرای […]

در اولین اجرای سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان “صندلی را در کنار پنجره بگذار” از شهر بهار بر روی صحنه نمایش رفت.

به گزارش عصر همدان؛ سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار با حضور هنرمندان و منتخبان گروه نمایشی استان همدان کار خود را به صورت رسمی در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهرستان بهار آغاز کرد.

همزمان با اولین روز از سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان، نمایش “صندلی را در کنار پنجره بگذار” به نویسندگی عباس نعلبندیان و کارگردانی محمود غفاری و ابراهیم یمین اسماعیلی از شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری به روی صحنه نمایش رفت.

شایان ذکر است که نمایش “کات کبود” نوشته فرشته فرشاد و به کارگردانی حمید محبی و مصطفی کرمی راسخ از شهرستان کبودرآهنگ و “چگالی، چند پر سوخته” به نویسندگی و کارگردانی روح اله صالحی از همدان نیز در اولین روز جشنواره به ترتیب در ساعات ۱۵ و ۱۹ به اجرای صحنه ای خواهند پرداخت.

همچنین در دوم آذرماه، نیز سه نمایش با عناوین “داستان مجسمه” به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهرداد از شهرستان نهاوند، نمایش “مانداک” به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از شهرستان ملایر، “همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” به نویسندگی محمد حسین شایان و کارگردانی مهرداد کاووس حسینی از همدان به اجرای تئاتر خواهند پرداخت.

از علاقمندان دعوت بعمل می آید از یکم تا سوم آذر ماه در ساعات ۹، ۱۵ و ۱۹ جهت تماشای نمایش های منتخب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار حضور یابند.

 

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171182
  • دیدگاه‌ها برای نمایش “صندلی را در کنار پنجره بگذار” در بهار روی صحنه رفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.