• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

نمایشگاه مجازی سراسری کتاب در سازمان فرهنگ و ارشاد افتتاح شد

  • کد خبر : 100705
  • 01 بهمن 1399 - 16:02
نمایشگاه مجازی سراسری کتاب در سازمان فرهنگ و ارشاد افتتاح شد

احمدرضا احسانی از برقراری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی به همت سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول تا ۶ بهمن ماه خبر داد. به گزارش عصر همدان، احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح نمایشگاه کتاب سراسری از اول تا ۶ بهمن ماه خبر داد و افزود: کتاب های […]

احمدرضا احسانی از برقراری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی به همت سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول تا ۶ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش عصر همدان، احمد رضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح نمایشگاه کتاب سراسری از اول تا ۶ بهمن ماه خبر داد و افزود: کتاب های موجود در این نمایش گاه با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می شود و علاقه مندان می توانند با ورود به صفحه ی bon.tibf.ir اقدام به خرید بن کتاب نمایند.

وی تاکید کرد اخذ بن خرید کتاب تنها با ارائه ی کد ملی انجام می شود و احتیاج به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این نمایشگاه اولویت با کسانی است که زود تر نام نویسی کرده اند توضیح داد: بودجه ی اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان محدود است و مجبوریم اولویت را به کسانی بدهیم که زود تر ثبت نام کرده اند.

وی سقف ارائه ی تخفیف برای طلاب را در این نمایش گاه ۲۰۰ هزار تومان و برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی که از سال ۱۳۹۲ به بعد به نشر رسیده اند ارائه می شود و دوست داران یارمهربان می توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب به نشانی book.icfi.ir   سفارش خود را ثبت کنند و از حضور در این نمایش گاه لذت ببرند.

انتهای پیام / رض

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100705
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه مجازی سراسری کتاب در سازمان فرهنگ و ارشاد افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.