• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصتی برای معرفی منبت گلریز تویسرکان

  • کد خبر : 48971
  • 25 بهمن 1398 - 14:13
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصتی برای معرفی منبت گلریز تویسرکان

اسحاق ترکاشوند گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است. سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدانY از […]

اسحاق ترکاشوند گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدانY از حضور باشکوه تویسرکان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران خبر داد و گفت: در این‌ نمایشگاه، به همت دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان تویسرکان از جمله اشتران، گشانی، کهنوش و شهرستانه و همچنین دهیاران روستاهای دارای ظرفیت منبت همچون اشترمل، جیجانکوه، سید شهاب و بادامک، ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این روستاها معرفی می شود.

وی با بیان اینکه با مساعدت شهرداری سه شهر تویسرکان، فرسفج و سرکان شهر ملی منبت گلریز در کنار شهر های ملایر و لالجین به معرفی داشته های خود پرداختند، افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: علاقمندان به گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور می توانند برای بازدید از این رویداد مهم به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، غرفه ۴۴A مراجعه کنند.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.

وی در پایان گفت: در غرفه شهرستان، سوغاتی اعم از نقل، گردو و شاطه حلوایی بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48971
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصتی برای معرفی منبت گلریز تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.