• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

نماز ظهر عاشورا در اسدآباد اقامه می‌شود

  • کد خبر : 81110
  • 08 شهریور 1399 - 11:55
نماز ظهر عاشورا در اسدآباد اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در فضای باز مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برپایی نماز ظهر عاشورا در شهر اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: امسال […]

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در فضای باز مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برپایی نماز ظهر عاشورا در شهر اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: امسال نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز مسجد جامع این شهر با حضور عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه از ساعت ۱۲:۱۵ صبح دهم محرم با سخنرانی امام جمعه اسدآباد آغاز و با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی ادامه می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه برپایی دسته های عزاداری به صورت گردشی در سطح شهر ممنوع است، گفت: عزاداران می‌توانند با حضور در هر هیأت در هر محله در مراسم عزاداری روز عاشورا شرکت کنند.

وی افزود: اگر در هر هیأت محل و مکان عزاداری پاسخگوی مراسم روز عاشورا نباشد، عزاداران می‌توانند در اطراف آن قرار گرفته و بدون حرکت به عزاداری بپردازند.

سال گذشته نماز ظهر عاشورا در میدان غدیر(ساعت) برگزار شد که در این زمینه رئیس تبلیغات اسلامی گفت: احتمال دارد با وجود جمعیت بیشتر در این مسیر هم نمازگزارن حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=81110
  • دیدگاه‌ها برای نماز ظهر عاشورا در اسدآباد اقامه می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.