• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

نظارت دقیق بر احداث ساختمان ها ارتباط مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد

  • کد خبر : 135162
  • 23 آبان 1400 - 9:53
نظارت دقیق بر احداث ساختمان ها ارتباط مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: تعهد در کنار تخصص باعث اجرای هرچه بهتر کارها می شود. به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم اعطاء اعتبارنامه های منتخبین نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همدان با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر مراحل اجرای […]

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: تعهد در کنار تخصص باعث اجرای هرچه بهتر کارها می شود.

به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم اعطاء اعتبارنامه های منتخبین نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همدان با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر مراحل اجرای ساختمان گفت: نظارت بر مراحل اجرای ساختمان باید دقیق و تخصصی باشد چرا که این امر ارتباط مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد.

حجت الاسلام فلاحی با بیای اینکه تعهد در کنار تخصص باعث می‌شود کار‌ها بهتر پیش برود، افزود: اگر خدا را ناظر بر اعمال خود ببینیم، نظارت ما بر امور مربوطه باعث رضای خداوند و مردم خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه دقیق تر نظارت کنیم و مراقب کارها باشیم آرامش مردم بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به مشکلات جامعه و دغدغه های مردم عنوان کرد: درصد کمی از مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است و بسیاری از مشکلات بخاطر مدیریت داخلی کشور می باشد که باید در کارهایمان همه احساس مسئولیت کنیم تا دغدغه های مردم کمتر شود.

حجت الاسلام فلاحی گفت: تعارض منافع و نظارت ها باید جدی گرفته شود، تا نظام شهر و شهرسازی ما سالم و سلامت باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تشکیل شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی افزود: دستگاه های نظارتی در خیلی موارد می تواند تسهیل گر باشد.

وی افزود: ایجاد پنجره واحد نظارتی باعث میشود تا مردم سرگردان ادارات نشوند.

حجت الاسلام فلاحی جوانان را سرمایه کشور دانست و افزود باید قدر جوانان را دانست و برای بهره مندی از تخصص جوانان مهندس ما پیگیر ظرفیت های خارج از کشور در کشورهای حوزه مقاومت هستیم تا بتوانیم دانش خود را صادر کنیم.

نماینده مردم همدان با اشاره به روند طولانی اخذ پایان کار این امر را باعث افزایش گرفتاری مردم و ایجاد مشکلات دانست.

وی در پایان با تاکید بر کار کارشناسی دقیق خواستار تسهیل صدور مجوزها در شورا و شهرداری شد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135162
  • دیدگاه‌ها برای نظارت دقیق بر احداث ساختمان ها ارتباط مستقیم با سلامتی و حفظ جان مردم دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.