• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

نطق تاریخی شهید حادثه هفتم تیر علیه بنی‌صدر+فیلم

  • کد خبر : 188304
  • 07 تیر 1402 - 8:58
نطق تاریخی شهید حادثه هفتم تیر علیه بنی‌صدر+فیلم
شهید آیت‌الله حیدری نماینده و امام‌جمعه نهاوند در مجلس چند روز قبل از شهادت در حادثه هفتم تیر نطقی تاریخی و شجاعانه علیه بنی‌صدر ایراد می‌کند.

به گزارش عصر همدان، حادثه هفتم تیر سال ۶۰ یادآور روز غم‌انگیزی در تاریخ انقلاب اسلامی است که منجر به شهادت شهید بهشتی ویاران ایشان در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی است.

در بین شهدای این واقعه شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری تنها شهید استان همدان در این حادثه بود که هم‌زمان امام‌جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس بود. شهید حیدری عالمی مجاهد، ساده‌زیست، مردمی و در مقابل جریان نفاق شجاع و آگاهی‌بخش بود و در حوادث مختلف همواره این جریان را رسوا می‌کرد.

به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت شهید آیت‌الله حیدری بخشی از نطق شجاعانه این شهید والامقام چند روز قبل از شهادت علیه بنی‌صدر و جریان نفاق را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شهید آیت‌الله حیدری در نطق خود در مجلس در جلسه بررسی عدم‌کفایت سیاسی بنی‌صدر با افشای جریان لیبرال وابسته به بنی‌صدر می‌گوید: بنی‌صدر بداند که تا رهبری امام هست و ملت پشتیبان امام است نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد. امروز امام ملت را مأمور و موظف کردند به این‌که مکلفا شرعاً و موظفا در مقابل این مفسده‌ها ایستادگی کنند.

ایشان ادامه می‌دهند: شما (بنی‌صدر) در مقابل قانون اساسی ایستاده‌اید و به قانون اساسی که به آن سوگند خوردید عمل نمی‌کنید.

شهید حیدری در این نطق با اشاره به آیات قرآن می‌گوید: منافقین و کسانی که قلبشان به گناه آلوده است و با اشاعه مسائل باطل ایجاد یاس و ناامیدی می‌کنند و دوران ریاست جمهوری شما (بنی‌صدر) در راستای ایجاد یاس و نامیدی و ایجاد اضطراب در مردم بوده است.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188304
  • دیدگاه‌ها برای نطق تاریخی شهید حادثه هفتم تیر علیه بنی‌صدر+فیلم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.