• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

نسخه ی انگلیسی ویروس کرونا در کمین جهان

  • کد خبر : 97601
  • 02 دی 1399 - 8:16
نسخه ی انگلیسی ویروس کرونا در کمین جهان

ویروس کرونا با چهره ی جدید و جهش یافته در حال ورود به جامعه ی جهانی است در صورت انتشار این ویروس جدید همه گیری کرونا وارد مرحله ی تازه ای می شود. به گزارش عصر همدان، به دنبال اعلام روز چهار شنبه «مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس مبنی بر کشف گونه ی جدید و […]

ویروس کرونا با چهره ی جدید و جهش یافته در حال ورود به جامعه ی جهانی است در صورت انتشار این ویروس جدید همه گیری کرونا وارد مرحله ی تازه ای می شود.

به گزارش عصر همدان، به دنبال اعلام روز چهار شنبه «مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس مبنی بر کشف گونه ی جدید و جهش یافته ویروس کرونا، از روز یک شنبه محدودیت های جدیدی در این کشور اعمال شد و مناطق جنوب شرقی انگلیس را که در سطح سوم محدودیت ها هستند وارد سطح چهارم کرد.

وزیر بهداشت انگلیس با بیان اینکه ممکن است محدودیت ها تا ماه ها و تا واکسینه شدن تمام شهروندان انگلیسی ادامه داشته باشد، از مردم خواست تا با دقت بیشتری بهداشت را در روزمرگی شان رعایت کنند.

هنوز عدم تاثیر واکسن کنونی روی ویروس جدید ثابت نشده و این در حالی است که عملیات تزریق واکسن کرونا از سه‌شنبه ۱۸ آذر در سراسر انگلیس آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر واکسینه شدند، گفت: دولت این کشور امیدوار است که تا تابستان سال آینده جمعیت ۶۶ میلیون نفری این کشور واکسینه شوند.

«مت‌ هنکاک» عنوان کرد که این ویروس با سرعت بیشتری نسبت به گونه فعلی کرونا در حال گسترش در مناطق جنوب شرق انگلیس است و تا کنون بیش از هزار مورد ابتلا به آن شناسایی شده است.

با توجه به نزدیک شدن سال جدید میلادی و همچنین جشن کریسمس، ساکنان مناطق جنوب شرقی و پایتخت انگلیس برای جشن گرفتن این ایام از شهر خود خارج می شوند.

وزیر بهداشت این کشور رفتار مردم و مسافرت های غیر ضروری این ایام را غیر مسئولانه دانست و به برخورد قاطع با کسانی که بدون ضرورت مسافرت می کنند تاکید کرد.

با انتشار خبر جهش ویروس کوید ۱۹ و شناسایی ویروس جدید برخی کشور ها پرواز های با مقصد انگلیس را تعلیق کرده اند.

آمار شیوع کرونا در انگلیس همچنان رکورد می‌زند و این کشور پس از ایتالیا بیشترین آمار فوتی‌ها در قاره سبز را ثبت کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۲ میلیون ۴ هزار و ۲۱۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بالغ بر ۶۷ هزار و ۷۵ نفر نیز زندگی خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97601
  • دیدگاه‌ها برای نسخه ی انگلیسی ویروس کرونا در کمین جهان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.