• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
0

نجات کوهنورد گرفتار شده در کوهستان گرین نهاوند

  • کد خبر : 157503
  • 14 تیر 1401 - 9:57
نجات کوهنورد گرفتار شده در کوهستان گرین نهاوند

علی کیانی گفت: توسط نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان یک کوهنورد گرفتار در کوهستان گرین نجات یافت. علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در مسیر دره یک کوهستان گرین توسط مرکز EOC استان دریافت شد. وی اظهار داشت: پس از […]

علی کیانی گفت: توسط نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان یک کوهنورد گرفتار در کوهستان گرین نجات یافت.

علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد در مسیر دره یک کوهستان گرین توسط مرکز EOC استان دریافت شد.

وی اظهار داشت: پس از ارزیابی گزارشات دریافتی و تماس با مصدوم حادثه موقعیت و مکان سقوط مصدوم مشخص گردید و عملیات امدادی اغاز شد.

کیانی افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و لزوم بکارگیری ابزار فنی و کارگاه جهت دسترسی و انتقال مصدوم از نجاتگران فنی جمعیت و هیئت کوهنوردی استفاده شد.

وی ادامه داد: تیم امدادی متشکل از ۴ نفر از عوامل و مسئول امداد شعبه به محل حادثه اعزام که طی یک عملیات فنی نفس گیر پس از دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه امدادی انجام و کنترل علایم حیاتی بررسی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: پس از امداد رسانی و ریکاوری، مصدوم ۵۰ ساله ساکن شهرستان خرم آباد با موفقیت به پایین کوه منتقل شد و نجات یافت.

وی ادامه داد: این چندمین عملیات موفقت امیز تیم امداد کوهستان هلال احمر نهاوند است که باعث نجات جان افراد مختلف می شود.

کیانی در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم به صورت انفرادی و بدون افراد آشنا با کوهستان به مسیرهای صعب العبور و کوهنوردی نروند و حتما با برنامه ریزی و در روز به کوهنوردی بپردازند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=157503
  • دیدگاه‌ها برای نجات کوهنورد گرفتار شده در کوهستان گرین نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.