• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

نبود شرایط ورزش برای بانوان در روستاها، مخاطرات زیادی را ایجاد کرده

  • کد خبر : 167999
  • 28 مهر 1401 - 9:05
نبود شرایط ورزش برای بانوان در روستاها، مخاطرات زیادی را ایجاد کرده

فتح الله توسلی اظهار کرد: سالن های ورزشی غیر فعال به هیچ عنوان نباید وجود داشته باشند و ما با تامین تجهیزات، تا جایی که بتوانیم نیازها را تامین میکنیم. به گزارش عصرهمدان؛ فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئات ورزشی، پیشکسوتان و […]

فتح الله توسلی اظهار کرد: سالن های ورزشی غیر فعال به هیچ عنوان نباید وجود داشته باشند و ما با تامین تجهیزات، تا جایی که بتوانیم نیازها را تامین میکنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئات ورزشی، پیشکسوتان و اعضای هیئات ورزشی شهرستان بهار در اداره ورزش و جوانان شهر بهار گفت: در هر حوزه ای نیاز به مطالعه و فکر وجود دارد، مشکلات حوزه جوانان، ورزش زنان، ورزش روستایی را می توان با فکر و بر اساس شرایط موجود حل کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ مطالبات شما را در هر حوزه از جمله ورزش به دقت دنبال می کنم، کما اینکه اهمیت ورزش بسیار بالاست و بی توجهی به آن تبعات زیادی بر امنیت ملی کشور تحمیل می کند.

وی عنوان کرد: نبود شرایط ورزش برای بانوان یا ورزش های روستایی، مخاطرات زیادی را ایجاد کرده و حداقل ترین کار ما برای جوانان احداث زمین ورزشی برای بحث ورزش های بومی محلی است و تا جایی که بتوانم در بحث های زیرساختی اعتبار می گیریم.

توسلی با تاکید بر امنیت مکان های ورزشی گفت: سلامت مردم و امنیت سالن های ورزشی شرط اول است، سالن های ورزشی غیر فعال به هیچ عنوان نباید وجود داشته باشند و ما با تامین تجهیزات تا جایی که بتوانیم نیازها را تامین می کنیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167999
  • دیدگاه‌ها برای نبود شرایط ورزش برای بانوان در روستاها، مخاطرات زیادی را ایجاد کرده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.