• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

نباید اجازه داد عنوان انقلابی بودن در حد حرف و جمله باقی بماند

  • کد خبر : 142571
  • 04 بهمن 1400 - 8:53
نباید اجازه داد عنوان انقلابی بودن در حد حرف و جمله باقی بماند

روح الله نباتی در جلسه شورای اداری شهرستان بهار اظهار کرد: در راستای رسیدن به اهداف “دولت مردمی، ایران قوی” باید همه ما تلاش خود را به سمت مردمی بودن جلو ببریم و نباید اجازه دهیم عنوان انقلابی در حد یک حرف، جمله و کلمه بماند، مردم باید انقلابی گری را در عمل حس کنند. […]

روح الله نباتی در جلسه شورای اداری شهرستان بهار اظهار کرد: در راستای رسیدن به اهداف “دولت مردمی، ایران قوی” باید همه ما تلاش خود را به سمت مردمی بودن جلو ببریم و نباید اجازه دهیم عنوان انقلابی در حد یک حرف، جمله و کلمه بماند، مردم باید انقلابی گری را در عمل حس کنند.

به گزارش عصرهمدان، امام جمعه شهرستان بهار در جلسه شوارای اداری شهرستان بهار که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها اظهار کرد: مهمترین شاخصه حضرت فاطمه سلام الله علیها این بود که تمام هستی خود را برای دفاع از ولایت گذاشت و باید یادمان باشد انروز دشمنان ما میخواهند مردم را به سوی ولایت زدایی سوق دهند و برخلاف ولایت حرکت کنند اما با یاری خداوند تعالی و عنایت امام زمان(عج) و پشتیبانی مردم مثل همیشه دشمنان را مایوس میکنیم.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده نیز اشاره‌ای به بازنگری مساجد بین راه توسط مسئولان مربوطه داشت و از خدمات اخیر خدمات جاده ای برای مسافران و تقدیر تشکر کرد.

فرماندار بهار نیز در اولین جلسه رسمی شورای اداری در جمع مسئولان ادارات با تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان در (راهداری، هلال احمر، پلیس، راهور، نیروی سپاه و بسیج، ارتش، بخشداری، معاونین، عوامل فرمانداری ، کارکنان دستگاه های اجرایی، شهرداران، دهیاران و مردم) که در بحران کولاک و یخ بندان روزهای اخیر مجاهدانه زحمت کشیدند، به چند نکته مهم در راستای مشخص کردن راهبرد آینده کاری اشاره کرد.

روح الله نباتی اظهار کرد: دولت آقای رئیسی دولت انقلابی، مردمی و ضد فساد با شعار “دولت مردمی، ایران قوی” است و باید ما هم نیز تلاش خود را به سمت مردمی بودن جلو ببریم و نباید اجازه دهیم عنوان انقلابی در حد یک حرف، جمله و کلمه بماند، مردم باید انقلابی گری را در عمل حس کنند.

نباتی با تاکید بر دستور کار قرار دادن موضوع تحول در کارها تصریح کرد: اگر عقب ماندگی هایی از گذشته بوده با تغییر نمایی جبران نماییم و حرکت تحولی مبتنی بر عدالت ایجاد نماییم تا با رعایت انصاف وحدت بین مردم و دستگاه های دولتی دشمنان ما امت واحده را در عمل ببیند.

نباتی نیز گفت: مبارزه با فساد را نیز باید در دستور کار خود قرار دهیم چنانچه حضرت آقا فرمودند که مبارزه با فساد، شکل گیری و گسترش فساد باید از خود دستگاه های اجرایی باید شروع شود و در نطفه خفه شود.

فرماتدار بهار تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم، کارکنان دستگاه های اجرایی باید با رعایت احترام و شان و منزلت مردم پاسخگو باشند تا مردم دولت انقلابی و حاکمیت دین را به عینه ببینند و امیدوار باشند و از همه تقاضا دارم گزارش کار جای کار را نگیرد امروز کار عملیاتی و واقعی مورد نیاز است، از کارهای نمایشی به شدت پرهیز کنید، کاری که به درد مردن و انقلاب میخورد انجام شود تا حاکمیت نظام، حاکمیت خوب، مبتنی بر عدالت و خدمتگذار مردم باشد.

روح الله نباتی با اشاره به راهبرد رسانه از مسئولان ادارات درخواست کرد تا با رسانه ها همکاری نمایند و با به کار گیری رسانه ها به عنوان بازوی اصلی خود، برای ارائه خدمات انقلاب به مردم استفاده نمایند و از ظرفیت و مشارکت مردمی در هر عرصه ای استفاده نمایند تا دولت مردمی را به منصه ظهور گذارند و مردم را امیدوار کنند تا با هم افزایی و هم کاری خود شاهد تحول خیلی خوب در شهرستان باشیم.

نباتی نیز تصریح کرد: موضوع سرمایه گذاری، اقتصاد، معیشت، جذب سرمایه گذاری و رفع مشکل و موانع تولید را حتما در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=142571
  • دیدگاه‌ها برای نباید اجازه داد عنوان انقلابی بودن در حد حرف و جمله باقی بماند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.